Monday, January 25, 2010

China Glaze- Cords

China Glaze in ojelerini cok begenmem ama bu renk beni al diye bagirmaktaydi. Bende hemen edindim onu =)

DSC06679

Guzel bir renk ama bu kadar paraya bu deger mi diye kendime sordugumda, cevap kesinlikle HAYIR! Surumu zor, boyle her piriltili oje de oldugu gibi cizgiler birakti. Ben ojenin duzgun olmasini seviyorum.

Ha birda surdukten sonra bi turlu kurumak bilmedi. 10 dk gecmesine ragmen orta parmagimin kenari pit diye bozuluverdi.

DSC06680

Eger cizgiler moralinizi bozmazsa ve siz bir isiltili oje hayraniysaniz edinin onu cunku renk cok guzel!

2 ♥ MUTLULUK KAYNAGIM YORUMLAR- COMMENTS ♥:

Eva's Fashionland said...

bende buna benzer bir renkte oje almıştım.oje diğer elime sürene kadar kurumuştu.bu rengi beğeniyorsan bunuda beğenebilirsin.

http://chocalatenvanilla.blogspot.com/2009/12/ufak-kozmetik-alsverisim.html

Lokum Hanim said...

Evet o da cok guzelmis ama bundan sanirim bi ton daha acik. Ben bu tonlari cok seviyorum ama su shimmer durumu nedeniyle surunce cizgi birakiyolar deli oluyorum

Post a Comment