Monday, April 5, 2010

Oje Surmek-1 & Quick Tips About Nail Polish-1

Scroll down to read in English!

Ojenizi eger hic bir bozulma olmadan en az 1 hafta kullanmak istiyorsaniz, iste size onerim =)

Ben sahsen bunu uygulamiyorum. Cunku bildiginiz gibi en az 2 gunde bir ojelerimi degistiririm. Ilk buraya geldigimde manikurculere cok giderdim. Ve hep bir saskinlik icinde eve donerdim. Nasil bu kadar parlak ve uzun omurlu olabilir bir oje ki ben devamli elleri suyun icinde yasayan bir insanimdir.

Sonra durumu cozdum :)

1. Oncelikle ojelerinizi yeni cikarttiysaniz ellerinizi guzelce yikayin ve KURULAYIN.

2. Daha sonra OPI Bond Aid pH Balancing Agent adli urunden soyle ustten bir damla gecin.



Cok gerekli bir urun degil ama tirnakta ojenin kalmasinda en buyuk etkenlerden biri cunku bundan sonra tirnaga uygulayacaginiz urunleri tirnaga yapistiriyor. Genelde akrilik yani protez tirnak yapilirken tirnagi uygulamak icin kullanilir.

Baska markalarinda var bu tarz urunleri ama benim arastirmalarim sonucu bu urun en iyisi.

Bu asama harici her birini genelde uyguluyorum.

3. Herhangi bir markanin base coat uygulanir.

Ben bu aralar Seche Vite tercih ediyorum. Cunku top coatti satin alirken onu da yaninda verdiler. Bir daha alabilirim, memnunum =)



Bu neden uygulanir? Oncelikle ojenizi uyguladiginiz zaman duzgun bir sekilde olur. Ojeden kaynaklanan tirtiklanma goruntusunu onler. (Tabi ki bazi ojelerin mesela sedefli kendi yapilarindan kaynaklanan cizgileri onlemez.)

Tirnak sararmasini onler. Tirnaklarinizi korur.

4. Kullanmak istediginiz ojeyi turune gore 2 yada 3 kat uygulayin. Sakin ve sabirli olun =)

5. Ojeleriniz birazcik kuruduktan sonra bu seferde top coatinizi surun.




Eger alma sansiniz varsa kesinlikle Seche Vite oneririm. Inanilmaz guzel bir top coat. Bir top coattan beklenen hersey var. Bir kere cok hizli kuruyor, cok guzel parlaklik veriyor.

Bu arada top coatti surerken cok dikkatli olmak gerek. Ojeyi surdugunuz yonde uygulayin, aksi yonde uygularsaniz ojeyi de kendiyle surekler ve bozar.

6. Bir sure hic bir seye dokunmayin. Butun emeginiz bosa gitmesin. Bekleyin. Tv izleyin, sohbet edin ama telefonla konusmayin! Bu kadar zaman ve caba harcadiniz minicik 1 saniye de basa donebilirsiniz.

Bu noktada ben bazen oje kurutuculari kullaniyorum. Ama cok tavsiye etmiyorum. Uygulanan spraylerin icinde yag oldugu icin kuruduktan sonra leke birakiyor. Aslinda cok fazla rahatsiz edici degil ama ben biraz bu konularda hassasim =)

Yalniz uyarmadi demeyin cikarirken de normal ojeden daha zor cikiyor.

Bu tarz yazilarima arada bir yer vericem umarim sizler icin yararli olur.

XO
Zuzu

HAmis: Her kati surerken eger bekleyebilirseniz 30sn - 1dk bekleyin ve diger kati oyle uygulayin!

Hello,

Today, I want to give my tips about applying nail polish =) Actually, it is about how to make nail polish last longer...

First of all, I am not using this method because I am changing my polish in every 2 days. Thats Manicurist method!

1. If you have lacquer in your nails, clean them quickly. Don't forget to wash your hands and make sure that nails are DRY.

2. Then apply OPI Bond Aid pH Balancing Agent or equal product. Not too much only touch of each nail.

It is not ''you must have'' product. But it is obviously working for adhering your nail and nail polish. Usually, manicurist is using that product for making acrylic nails.

3. Put your base coat. It is preventing yellowing and protecting your nail. Also it is preparing your nail to polish, making polish smooth!

I got my free Seche Vite base coat in Sally's Beauty and I really like it. Probably, I can buy it again..

4. Time to apply your nail polish. Put 2 or 3 layer, is about your nail polish type. Be PATIENT and CALM.

5.Now, wait 2 more min to dry it and apply your top coat.

I am totally in love with Seche Vite top coat. If you can have it, don't stop yourself. It is total shine and quick dry. Whatelse you expect from top coat!!!

When you are applying it,be careful about same way of nail polish.

6. Sit somewhere safe =) And don't move. Watch Tv, chat,.. no phone!!!

Sometimes I can use instant dryer spray but I don't recommend. Because they usually have oil inside and when they dried, you can see stains. They are not disturbing so much but I am freak about smooth polish =) (Some of them writing that oil free but I haven't seen like that totally oil free)

Ps. In every layer if you can, wait 30 sec- 1 min to dry!

XO
Zuzu


insideofmypurse.blogspot.com

9 ♥ MUTLULUK KAYNAGIM YORUMLAR- COMMENTS ♥:

Supersparklekitty said...

Thanks for the tips Zuzu!This is very helpful!

MYPİNK said...

GİTTİ GİDİYORDA BİR HESABIN OLSA DA KOYSAN DA BİZ DE ALSAK DA :)

Lütfi Mutluer said...

Merhaba arkadaşım! Çok güzel bir blog başarılarının devamını dilerim. Benim blogada beklerim. www.anindayorum.com
iyi günler!

nily21 said...

çok iyi olmuş bu yazı kesinlikle devamı gelsin :)..sakin ve sabırlı olmak kısmını uygulayabilsem bir sorun kalmayacak sanırım :)))

FitterTwit said...

GREAT tips!

Kız kıza toplandık said...

zuzucum bunlari hangi drugstoredan aldin?
onuda yazabilirsen cok sevinirim.

Lokum Hanim said...

Starlight: Thank you =) I am so glad :)

MyPink: Yapicam bir ara ama acikcasi birazcikta korkuyorum sonucta burdan kargo yollucam pahali, kaybolabilir... Sonra uzulmek istemiyorum =( Belki bir iki deneme yapabilirim ama :)

Lutfi Mutluer: Tesekur ederim...

Nilgun: Evet o en zor kisimlardan biri bence de =)

FitterTwit: Thanks hon =)

Kiz Kiza Toplandik: Canim Seche Vite leri Sally's Beauty den aldim. Digerini ise OPI satan bi yerden temin edebilirsin. Gerci Sally'de orly falan buna tekabul eden urunu var onuda alabilirsin =)

Unknown said...

thanks!! this is what i need! haha.. ughh but i dont hv Seche Vite top coat!!! lol :)

Lokum Hanim said...

Oh girl it is not important you can get from another brand too =)These are just my choices =)

Post a Comment