Monday, April 5, 2010

Ariyorum- Wanted

Scroll down to read in English!



Bu aralar herkes biseyler satiyor. Acikcasi ben memnunum bu durumdan sonucta alanlar istediklerini guvenilir bir sekilde temin ediyor. Satanlar ise sevdikleri esyalarin artik baskasini mutlu edecegini biliyor.

Benim de sahsen bu tarz planlarim var. Hani su sevdiginiz ojeler, aksesuarlar,... bulursam eslerini gittigidiyor'a koymayi planliyorum. Bi sekilde bende paylasmak istiyorum... Aklimda o kadar cok proje var ki ama zaman yok =) Yavas yavas...

Simdi satistakileri gordum ama benim istediklerimden yok. Ben ne mi istiyorum...

Ben 2. el Balenciaga canta istiyorum yada artik kullanmaktan biktiginiz herhangi designer cantaya talibim =) Haa birde en cok sevdigim vintage Moschino kemer ariyorum...

Eger sizin veya cevrenizde herhangi birinin bu urunlerden varsa bana email ile bilgileri ile fotograflarini yollarsaniz cok memnun olurum.

insideofmypurse@gmail.com

Sevgiler,
Zuzu


Hi everyone,

Today this post is totally out of my content :)

I am looking for second hand bag to buy which can be Balenciaga bag ( Thats my dream bag. Of course after Chanel 2.55 =)) or any designer bag.

If you have any of it or know someone who wants to get rid of old one, please email me photos and informations about bag =)

Ps. And also vintage Moschino belt!

Thanks
Xo

0 ♥ MUTLULUK KAYNAGIM YORUMLAR- COMMENTS ♥:

Post a Comment