Thursday, February 11, 2010

Marc Jacobs- Fare Babetler

DSC07274

Bi suru farkli fare babet modeli Marc Jacobs ta bulabilirsiniz. Cunku onlar Marc Jacobs in klasik, sirin babetleri =)

DSC07277

Inanilmaz rahat olmasa da rahatlar. Benim ayaklarim cok ince olmasina karsin, bazen kenarlardan vurma yapabiliyo.. Ama ben onlari hala seviyorum =)

xo

8 ♥ MUTLULUK KAYNAGIM YORUMLAR- COMMENTS ♥:

nar said...

Ben hayatta giyemem o fareleri:) Başkasında görünce sevimli geliyorlar ama...

Dominika said...

babet çok sevmem aslında.. kediler çok şirin ama :)

zuzu said...

Nar: insani fare fikri bi dusunduruyo ama sevimlilik otesiler =)

Dominika: ay ben hayatta babetten vazgecemem benim icin rahat=babet =)

:.^:.:^:meraklıbeti:.^:.:^:. said...

evet bende topuklu ayakkabılara hayran ama fazla giyemeyen ve babetleri tercih edenlerdenim):)yürüyemiyorum topukluylan hehe
evdeki babetlerede bu fareyi yapabiliriz iyi fikir oldu benim için sağol

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ said...

Bana da hep vuruyor babetler demek ayaklarımız ince ondan bu modeli çok sevimli buluyorum bende canım

Pell-in said...

Güle güle kullan çok tatlılar fare hiç sevmem ama bunlar çok güzel

zuzu said...

Meraklibeti: ay benim hic aklima gelmemisti super fikir yapilabilir =)

Stil Direktoru: Evet aslen babetle biz rahat etmeliyiz ama iste valla belli bi saatten sonra fena vuruyo :)

Pell-in: Evet kim sever fare ama bunlar gercekten cok sirin :)

agonya82 said...

bende rahatlığı seviyorum babeti daha çok kullanıyorum gayet güzeller...

Post a Comment