Saturday, February 20, 2010

OPI- Do you lilac it?

Pastel mor, cok sirin.. Tam bu senenin floral elbiselerine eslik etmek icin uretilmis sanki.

DSC07297

Ben bu rengi her kullandigim zaman daha bi cok seviyorum sanki. OPI kalitesi,guzel baharlik bir renk daha ne olsun.

DSC07302

xo...

10 ♥ MUTLULUK KAYNAGIM YORUMLAR- COMMENTS ♥:

lady Odeur said...

tırnaklarına bayıldımm :) renk de çok hoşş

Marjo on makeup frenzy said...

Mükemmel bir renk bu ya, her gördüğümde bayılıyorum, sen de harika sürmüşsün. Oje sürmenin püf noktaları diye bir konu yazsan o kadar sevinirim ki :)

icimdeki yolculuk said...

çok güzelmişş buuu

Lokum Hanim said...

Lady Odeur: Tesekur ederim =)

Marjo on makeup frenzy: Bende bu rengi cok severek kullaniyorum. Yazarim da once kendim bi kesfetmem gerek ne yapiyorum surerken cunku ben alistim artik devamli surmekten 2 dk mi aliyo. Bi de konad edindim onun calismalari icindeyim bu aralar =)

Funda: super soft lila =)

Anonymous said...

cok güzel bir renk yakismiss:9

Lokum Hanim said...

Alligimolmadanasla: Tesekur ederim canim

Rhea said...

such a cute color =)

Maria Matiopoulou said...

I love this color!

http://unidentifiedlifestyle.blogspot.com

Romantik said...

Bu renk çok tatlı bir renk. : )

İstanbulda maalesef bu renk opı olmadığından, Ben bu rengi ojeleri karıştırıp elde ettim.

Ojeleri karıştırma cesaretini öyküden aldım : )

sizi seviyorum öykü ve zuzu.

Lokum Hanim said...

Benim icinde bir klasik gibi birsey bu renk severek kullaniyorum :)

Oyku'nun muhtesem karisimlarina bende bayiliyorum henuz denemedim deniccimmm en kisa zaman da =)

Cok tatlisin tesekurler =)

Post a Comment