Monday, February 22, 2010

OPI- Jade is the new black

En yeni ojelerimden biri.

DSC07748

Nail bloklari bu aralar hep bu renkten bahsediyordu. Bende bi heves, gittim, edindim. Ama o benim icin tam bir hayalkirikligi oldu. Hani ben daha tok bi renk bekliyodum. Yesil severim kullanirim da ama bu ton degil. Bilemiyorum belki ilerde alisir gozum severim. Su an icin onu fazla sevemedim ben :(


DSC07737

Sevmedigim seyleri yapmam, sevmedigim insanlara da hani iyi davranmam demek istemiyorum ama mesafeli olurum diyelim. Bu rengi de sevmedim iste, simdi fotolarda anliyorum ne kotu surmusum onu.. Ben boyleyim hemen sevmezsem bilincsiz bir sekilde tepki veriyorum.

DSC07742

xo

9 ♥ MUTLULUK KAYNAGIM YORUMLAR- COMMENTS ♥:

nar said...

Ben beğendim valla, çok güzel durmuş!

Marjo on makeup frenzy said...

Ben çok beğendim bu yeşili, çok güzel bence :) Mat top coat ile nasıl durur acaba?

Lokum Hanim said...

Gercekten begendiniz mi ya ben boyle surunce bi tuhaf oldum, gozum alismali sanirim.Bir kac kez surup denemeliyim :)

Super fikir ben bi deniyim mat bakalim oyle nasil olucak, koyarim post :)

chunlibeauty said...

off tam sevdigim ye$il!!! bayıldım rengineee

mente mente said...

Ben de çok beğendim. Benim çok sevdiğim bir yeşil tonu bu.
Ayrıca tırnakta da gayet güzel durmuş, :)

Lokum Hanim said...

Ben cok sevememistim ama yorumlardan sonra fikrimi degistirme vakti sanirim :)

Rhea said...

This is one color I've been lemming like crazy! too bad we don't get OPI here in india :(

bubus said...

ben beğendim galiba bunu yaaa :S

anneyazar said...

İşte bu! kesinlikle bu boy tırnaklarla sürülmesi gereken bir renk. Beğendim:)

Post a Comment