Tuesday, February 16, 2010

Sephora- Special Request

Uzun bur haftasonu tatilinin ardindan sik bir mercan rengiyle geri dondum =)

DSC06798

Bu sene cok trend bir diger renk mercan-coral rengi.. Gerci ben bu rengi her yaz kullanirim bronz tende inanilmaz guzel duruyo.. Sephora da cok guzel bi ton yakalamis.

DSC06821

Love & Beauty nin Coral adli bu ojesi biraz daha pembe tonuna daha yakin ve fircasi surmek icin pek uygun degil. Muhtemelen ben bunu bi daha kullanmam :)

xo

Hamis: Renk isimleriyle aram fazla iyi degildir ama bu coral adli oje bence mercan rengi degil sadece adi mercan. Mercan rengi daha bi kirmizi tonu olmali diye dusunuyorum.

8 ♥ MUTLULUK KAYNAGIM YORUMLAR- COMMENTS ♥:

mughetto said...

sephora ojeyi çok beğendim :)
Tırnaklarına çok yakışmış vallahi.
Ne kadar fiyatı acaba ?

zuzu said...

Bende cok begeniyorum bu rengi, yaz favorim =) Canim ben $9 a aldim ..

caramel macchiato said...

sephora ojeye bayildim =))))

zuzu said...

ben de pek sevdim vallahi karamelitom :)

nilgün said...

Mercan'a bayıldım... tam yazlık gerçekten..ben hiç yanamasam da bronz tenle harika durur eminim

zuzu said...

Beyaz tente guzel duruyo kisin da severek kullaniyorum ama bronz da baska guzel =)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN said...

sephora ojenin rengine bayıldım,tırnaklarda çok güzel çok yakışmış :)

zuzu said...

Cok tesekur ederim Zeynep'cim :)

Post a Comment