Saturday, March 6, 2010

China Glaze- Emerald Sparkle

Tek kelime ile harika!




Surumu kolay otesi sip diye 2 dk da surdum, kurudu :) Icindeki simler kesinlikle ojeyi katilastirmiyor. Surdukten sonra da cikarirkende zorluk cekmedim. Zaten icindeki simleri hissetmeside cok zor.



Renk China Glaze'in Loves You Snow Much Holiday 2009 koleksiyonuna ait. Yani yesilin tonunundan anlasilacagi gibi o bir yilbasi koleksiyonu uyesi :)





Ben onu tesadufen gezerken kesfettim. Kendisi bi de indirimdeydi oh mis daha ne isterim. 1 dolara cok guzel bir renk benim oldu :)




Burda top coatta surmedim. Hemen iki dk da surdum dedim ya, sizinle paylasmak icin. Dusunun artik bi o kadar da parlak bi renk. Tavsiye edilir.


xo

14 ♥ MUTLULUK KAYNAGIM YORUMLAR- COMMENTS ♥:

Nasilgiysem said...

vay vay vaaayy, bu süpermiş amaaa!!!

Öykü said...

Cok guzel olmus! Kirmizisindan aldin mi peki?

Vespa GirL Make Up said...

ah.. almak istediğim renklerden biri. süper bişey... nerden aldın acaba?

Vespa GirL Make Up said...

genelde nerden yapıyorsun oje alışverişlerini opi? china glaze?

janel said...

gercektende tam yilbasi icin gundelik kullanim icin tercih edecegim bir oje degil.

Joey Potter said...

Yarın kesin yeni renkte ojeler bakmaya gidiyorum. Bunlardan bulabileceğimi sanmıyorum ama kesinlikle çok güzel durduklarını söyleyebilir. Manikürün de çok iyi. Ben benimkinde nefret ediyorum. Kanıyor her seferinde ve tırnak boyları hiç bir zaman aynı olmuyor :(

Lokum Hanim said...

Lydia: Ben de cok sevdim onu :)

Oyku: Canim renk cok guzel tamamen harika. Yoksa kesin edin derim.. Orda sadece sans iste bu vardi, bu da indirimdeydi. Kirmizisini su an internette siparis verme ihtimalim var dusunuyorum :) Mail attim sana :D

Vespa Girl Make UP: Ben bunu bitane dukkandan aldim canim. Ama kontrol ettim head2toe da var. Kesin almani tavsiye ederim. Cok cok guzel.. Ben Usa de yasadigim icin bunlari satan dukkanlari bulmak cok kolay oralardan aliyorum. Arti senin oje swatclarini severek takip ediyorum uzun zamandir :D

Kutsal hatun : Bende zaten cok gundelik kullanabilcegim bir renk oldugunu sanmiyorum. Ama yilbasi yada gece cikarken super bir renk olucagini dusunuyorum. :)

Joey Potter: Canim tesekur ederim :) Manikurumu bende kendim yapiyorum. Etlerimi tiplerden kesmeyi uzun bi sure once biraktim. Direk Sally HAnsen instant cuticle remover kullaniyorum sonra da ittiriyorum onlari :) Sansliyim sanirim tirnak uzamasi konusunda da biri kirildi mi hepsini esit kesiyorum uzuyolar. Ama ekstra vitamin falan kullaniyorum tabi :)Tabi genetik faktorleride unutmamak gerek :D

Marjo on makeup frenzy said...

Ben bu renge hastayım! Çok çok güzel bir renk, güle güle sür :) Scrangie'ye göre iyi olan versiyondan almışsın, şanslısın :P (http://www.scrangie.com/2009/12/good-emerald-sparkle-versus-bad-emerald.html) Ben de loves you snow much setini sipariş vericem 8ty8beauty'den ama her zamanki gibi Garanti sanal kartımdan siparişi 2 defa çektiği için bloke oldu, 3 gün sonra (en iyi ihtimalle) açılacak.. Bıktım garantinin her siparişi 2 kere çekip kartımı bloke etmesinden.

Lokum Hanim said...

Bende cok sevdim onu :) Kesin kirmiziyi alicam. Bende bugun head2toe ya baktim. Listeyi yaptim ama beklemedeyim cok aldim bu ara :)
Ne sacma benimde Tr kartlarim calismiyo cok ilginctir. Web alisverisine kapaliymis :D
Simdi Scrangie yi okumaya gidiyorum ben :)

Ayse said...

nice blog HONEY! :D I LIKE IT!!!

Follow my blog and I follow your blog:O)

i`m happy if you follow me toooo with bloglovin ;)

KISS ;*)

Lokum Hanim said...

Thanks dear :) I will check it out...

Pell-in said...

ay hiç china glaze kullanmadım ve bayıldım şuan cam gibi nasıl parlak duruyor

Lokum Hanim said...

Pell-in: China Glaze ben de cok sik kullanmam ama bu bi baska.. Inanilmaz parlak :)

Rhea said...

one of the most beautiful polishes that exist!

Post a Comment