Monday, March 8, 2010

Claire's - Mood ''Happy Earthy''

Bastan uyarmam gerek sizi bu post tam 11 foto icermektedir :)

Bu oje cok ozel bir oje. Hani vucut isina gore degisen yuzukler var ya iste Mood da onun ojesi. Yani bu oje senin vucut isina gore renk degistiriyor. E hal boyle olunca bende o degisirken her saniyesini fotograflamaya calistim :)

Ben serinin yesil rengini sectim. Ama mor ve pembesini de ojelerime arkadas olarak almaktan da geri kalmadim.

Oncelikle elimi sicak suyun icine sokup iyice ojemin rengini sari yaptim. Sonrasi iste burda:

























Ben bu ojeye diger nail bloglarinda bu aralar cok sik rastliyordum. Dedim hemen bende denemeliyim. Haftasonu oldugu icinde bana eglence de oldu.

Oje kalitesi veya renk hakkinda cok fazla yorum yapamayacagim. Sonucta ortada bir renk yok, devamli degisim icinde.. Oje kalitesi ise orta sekerli diyebilirim.

Ben bu resimleri cekerken cok eglendim, umarim sizin de hosunuza gitmistir.


XO

25 ♥ MUTLULUK KAYNAGIM YORUMLAR- COMMENTS ♥:

bitter said...

hehehe eğlenceliymiş:)

Pell-in said...

aaa çok ilginç ilk defa gördüm böyle birşey. Sırf eğlencelikmiş gerçekten sarı hali güzel ama yeşil hali fazla transparan

üzüm kuşu said...

ayy çok ilginç ilk defa görüyorum rengi yeşil olmasaymış daha güzel olacakmış

ezgi said...

vay be bugünleri de gördük :) ne tuhaf bişeymiş o kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi böyle bişey :)

Marjo on makeup frenzy said...

Aaaa çok güzelmiş ya :D Gerçekten renk değiştiriyor diyorlardı, doğruymuş :D Çok sevimli :)

janel said...

waaoowww cok ılginç bişi bloglarda var demişsinde ben ılk kez duyuyorum gerci okudugum makyaj bloglarıda sınırlıdır belkı oyuzen denk gelmedım.yalnız degısım esnasındakı renk bilmeyen biri için aaa neyapmış tırnaklarına dedırtebılır :)

chunlibeauty said...

ne güzel birşeymiş buu :D benim haberim olmamış :D
Bu arada Tırnaklarında cok güzel görünüyor

nily21 said...

çok eğlenceliymiş gerçekten...benim böyle ıslanınca saçlarının rengi değişen bir Barbie bebeğim vardı sürekli suya sokup dururdum :))) mor ve pembeyi merak ettim

Lokum Hanim said...

Bitter: Inanilmaz guzel, aa bak ne renk oldu gordun mu seklinde gecti :)

Pell-in: Bende sevmedim renkleri, yani normak kullanim adina ama super eglenceli :)

Cemre: Bu yesil tonunu bende sevmedim, ama en cok bu guzel cikar diye dusundum. Pembesi ve moru da var ;)

Ezqi: Bende ayni dusuncelerle Claire's in yollarina dustum ve varmis dedim :)

Marjo: Sirf eglence :)

Kutsal Hatun: Yabanci nail bloglarinda bikac kere gordum bu hafta. Inan su anda isimleri aklimda degil :( Ama cok haklisin, aa nasil yapmis ki olma ihtimali yuksek :)

Chunli Beauty: Yeniler daha onlar ondan duymamissindir. Cok tesekur ederim canim :)

Nilgun: O bebekleri ben bilmiyorum ayol hemen arastiriyim merak ettim :) Belki iler de onlarida surer, fotolarim :)

Öykü said...

Aaa, ben de aldim yesil ve morundan :) Guzel fikir resmi suda cekmek, bakalim ben becerebilecek miyim..

Lokum Hanim said...

Super eglenceli denedin mi hic bilmiyorum ama ben bi kaba soguk, bi kaba da sicak su koydum. Bi ona batirdim izledim, bi oburune :) KEsin yaparsin sende :)

üzüm kuşu said...

süper yaaa kıskanıyorum seni :)

cicibebe said...

aaa çok ilginççç :) ama süperr :) ben de istiyorum ben de ben deeeee :) güle güle kullan cnm :*

zivizivi said...

bi ojede renk değişimini ilk kez görüyorum ve bildiğin heyecan yaptım yav :D çok ama çook güzel.
hemen gidip almam gerek :D bayıldım zuzu'cum

Sliwer said...

çok eğlenceli duruyor =)

Lokum Hanim said...

Cemre: Canim benim kiskanma bak veriyorum hepsinden :)

Cicibebe: Tesekur ederim :)

Zivizivi: Aynen bende cok heyecanlamistim ilk duydugumda :D Inanilmaz eglenceli oldugunu dememe gerek var mi :)

Sliwer: Kesinlikle :)

Fashion Mini said...

ilk defa görüyorum böyle bişey inanılmaz :) ayrıca diğer ojelerin renklerinede bayıldım :)

fioritamodatasarım said...

çok eğlenceliymiş gerçekten :) naklen bizlere ilettiğin için teşekkürler ayrıca :)

Lokum Hanim said...

Fashion Mini: Bende ilk kez tanistim kendisiyle, eglence kupu :) Tesekur ederim:)

Fluffy: Bunlari paylasmak benim icin bir zevk. Paylastikca inan mutlu oluyorum.

Rhea said...

I NEED those, but can't get them here in India :(
Actually, What nail polish can I get here in india anyways? nothing :L

Lokum Hanim said...

Rhea: First of all, India is such as an amazing country :) So special for me :)
You can get everything from web easily :) They are sending everywhere :) For shipping cost, you and friends can buy together :) Most of the sites are giving free shipping if you buy below 100 dolar,... etc!

YETENEK-SİZİN said...

ojeler hakkında bilmediğim ne çok şey varmış. sayenizde ilklerimi öğrendim:)

Lokum Hanim said...

Ben de ogreniyorum hala bi suru degisik uygulama var :) Tesekur ederim =)

Seda said...

Çok istiyorum bu ojelerden, fakat Türkiye'de yok :( Bulabileceğim bi web adresi var mıdır acaba?

Divertissement said...

Selam çok geç takip etmeye başladım ama diğer renkleri de farklı tırnaklara sürmek bara eğlenceli olurdu bence.

Post a Comment