Monday, March 1, 2010

Sally Hansen - Celeb City

Bu renge bayildim. Sally Hansen' dan hic beklemedigim bir performans. Nasil guzel boyle kesinlikle glitterli degil ama isil isil...

DSC08146 copy

Tirnakta boyle kat kat kalin durmuyo. Zaten 2 kat cok bile onun icin yogunluk super otesi! Cikartmasi oyle Opi-Mad as a header'i cikartmak gibi zorlamiyo, ayni normak ojeler gibi pit cikti :) Surumu de cok kolay. Daha ne olsun ayol.


DSC08145 copy

Renk icin mi tirnaklarima surdum ve ardinda oje sisesini mikrofon yapip bagira bagira so hard, so hard sakmaya basladim. Ayni Rihanna' nin Minx'li tirnaklari gibi oldu. Tamam abartmiyim ama benzedi en azindan, metallik yapisi :) Ben o anin heyecaniyla, kendimi Rihanna'ya kaptirmisken, sevgilimde bana aval aval delirdin mi bakislari atti :) Olsun muhim degil super otesi tirnaklarim ve ojem var benim :D

DSC08136 copy

Iste bu oje bana aynen bu coskuyu yasatti. Mutlu etti beni o :)


DSC08124 copy


Boyle benim gibi kokossaniz. Is dolayisiyla haftaicleri olmasa bile haftasonlari boyle cilginca renkler kullanirim diyosanizz. Edinin onu kuzucuklarim ...

xo

Hamis: Ben yeni bir blog kesfettim. Biz aslinda Turkce tirnak blogta 2'ymisiz :) Iste benim obur yarim, blogdasim Oyku ... enjoy!

Hamis2: Minx ojeler tirnaklara sticker gibi yapistirmadir. Ama manikurculer tarafindan ozel uygulanir. Ojelerin beni cildirtmasindan firsat bulursam onun icinde bir post hazirlamayi planliyorum :)

8 ♥ MUTLULUK KAYNAGIM YORUMLAR- COMMENTS ♥:

Marjo on makeup frenzy said...

Heheh ben de On the Prowl grimi sürünce bi gaza geliyorum, MAC'in HK ad.'ında yaşıyomuşum gibi geliyo :P Dediğin bloğu daha önce görmemiştim, hemen izlemeye aldım, oje blogları olarak sayımız artıyo, süper ya :P Bu arada twitter'da yazdım ama çatlarım, hangi konad disklerden aldın? :P

lady Odeur said...

çok güzelmiş :))

nily21 said...

merak ettiğim bir iki soruyu sorsam hemen:) ojelerini nasıl muhafaza ediyorsun..bir de koyulaştıklarında falan inceltici ürün kullanıyor musun? benimkiler iyice kapatmama rağmen hiç dayanmıyor maalesef..

Joey Potter said...

OPI Ojeler şahane de nasıl temin edilir ki? Tırnakların çok güzel, çok beğendim renk seçimlerin desen ayrı bir olay zaten. Benim için fazla parlak bir renk ama çok güzel duruyor.

Lokum Hanim said...

MArjo'cum alemsin bende de ayni hisler olusuyo iste. Ojeyle hayata yeni bir bakis geliyo ayol :) Evet bende Oyku nun blogu gorunce sevindim boyle artalim, buyuyelim :D Daha bakmadim twitterima hemen burdan soyluyorum plateleri ben 70 serisini 72 ve 74 harici tamamladim :D

Lady Odeur: Tesekur ederim :)

Nilgun: Canim bende hemen cevapliyorum :) Benim ojelerimde kuruma sorunu olmuyo, cunku o kadar kullaniyorum ki bitiyolar nerdeyse :) Ama hani biraz kuruma oluyo boyle oje sakiz gibi olunca icine 2-3 damla aseton damlatiyorum, salliyorum ve tatataa bir sureligine gene kullanimda.. Ama daha profesyonel anlamda mavala nin thinneri icin cok guzel oldugunu okumustum :) Ojelerim icin agizlari kapali kutularim var. Hemen hemen onlarin boyutunda, dikdortgen..

Joey Potter: OPI lari internetten siparis verebilirsin canim.

http://www.head2toebeauty.com/

http://www.transdesign.com/

http://8ty8beauty.com/index.html

yada ebay den iyi bir satic bulabilirisn :)
Ayrica begenmene cok sevindim. Renk benim icin de aslinda fazla parlak ama haftasonu yada aksam cikmalari icin cok seviyorum onu :)

Fashistanbuller said...

Ya bu Sally Hansen Celeb City'i nerden bulucaz????

Bu arada benim de bir iki oje post'um oldu. İlgilenirsen buradalar:
http://fashistanbuller-tr.blogspot.com/2010/02/oje-clgnlgm-nereye-kadar.html
http://fashistanbuller-tr.blogspot.com/2010/02/manikurde-yeni-favorim.html
http://fashistanbuller-tr.blogspot.com/2010/02/mcqueenin-surungenleri.html

Özellikle Minx çakmama bak bakalım :)))

Sitene bayıldım hemen follow'a aldım.

Lokum Hanim said...

Seni takip ediyorum kesin gormusumdur ama gene bakicam o linklere :)

Bu arada mail attim sana :)

Rhea said...

Looks so.......Glamourous! love it!

Post a Comment