Saturday, April 24, 2010

Cekilis Sonucu- Giveaway Winner

Scroll down to read English!

Bu yazi insideofmypurse.blogspot.com' a aittir.
This post belongs to insideofmypurse.blogspot.com


Merhaba,

Sonunda aylardir hepimizin bekledigi an geldi. 450 yorum birakildi. Bunlarin bircogunu isimsiz olmasi, email adresi olmamasi, ayni yorum tekrar yazilmasi,... gibi nedenlerle eledim ve cekilis listemi hazirladim..

Kazanani Random.org ile belirledim. Cok heyecanlandim ama sanirim gercekten onlari isteyenlerden birine gidiyor =)

Kazanan....


Ebru Yuksel


Hemen mail atiyorum kendisine. Adres bilgilerini bekliyorum. Bugun itibariyle 1 hafta icinde iletisim saglayamazsak cekilisi yeniden yapicam...


Ama bu kadarla bitmedi bugun ki hediye cekilisim. 5 Nisan tarihinde twitter hesabimdan 762 sayisini twitlemistim. 762. izleyicime de kucucuk bir hediyem var.

asweetp --- Amy

Boylece buyuk hediyemiz Turkiye'ye, kucuk hediyemiz de Dallas,Texas'a gitmis oldu. Ben cok mutlu oldum hem katilimdan, hem de cekilis sonucundan...

Bundan sonra ayda bir bur kadar uzun olmamak kosuluyla Twitter accountum ve blogda yazarak yeniden cekilisler hazirlamayi planliyorum.

Yeni bir cekiliste gorusmek uzere...




Hello everyone,

First of all, I want to thank all of you.

450 comments left the giveaway post. I eliminated anonymous, without email comments, double comments,... And finally prepared my giveaway list. It was so difficult to count all of them =)

I was selected the winner by Random.org...

The winner is...

Ebru Yuksel

I will email her to get her address informations. IF there is no reply in a week, I will be selected another participant.

That is not only todays giveaway. I twitted 762 on April,5 =) It means, I have small gift for my 762. follower who is:

Asweetp -- Amy

I will mail you soon.

I am so happy about giveaways. I am sure they are going somewhere who really wants them =) Again thank all who attend or following my blog.

I will make more giveaways almost every month. You can be sure next time, it will not be like that long.I can announce for both way (Twitter or blog post).. So stay tuned =)

XO

8 ♥ MUTLULUK KAYNAGIM YORUMLAR- COMMENTS ♥:

zivizivi said...

kazanan arkadaşa güle güle kullansın diyorum. muhteşem cicileri oldu zuzum sayesinde :)

Ayşegül said...

şanslı kişiyi tebrik ederim :)

zeynep78 said...

tebrik ediyorum şanslı arkadaşı....

Lokum Hanim said...

Guzel guzel mutlu gunlerinde kullansin hep =)

nily21 said...

şanslı arkadaşlarımız güzel günlerde kullansınlar :)

yıldız said...

tebrikler kazanan arkadaş sanırım tatilde:)
kıskandım evet :)
sevgiler

YETENEK-SİZİN said...

çok amaçok şanslı bir arkadaş. İzmir dönüşünde hemen burayı kontrol ettim ama nasip değilmiş:) Ödülü kazanan arkadaşı tebrik ediyorum

Lokum Hanim said...

Her iki arkadasla da iletisime gectim dun :) Artik gelecekte ki cekilislere diyorum hatta belki bugun bir supriz olabilir :)

Post a Comment