Wednesday, April 28, 2010

Konuk Yazar- Pink Pink

Scroll down to read English!

Bu yazi insideofmypurse.blogspot.com' a aittir.
This post belongs to insideofmypurse.blogspot.com


Bugun gene bir konugumuz var :) Ben sayfamda konuklarimi agirlamaktan cok mutlu oluyorum.

Gelelim konugumuza,biz aslinde onu taniyoruz. Gardrop Faremiz kendisi :)

Eger hala onun guzel bloglarini ziyaret etmemissiniz burdan lutfen :

Gardrop Faresi

Vitrinimdekiler

Bugun Pink bizi cok guzel bir mavi tonuyla tanistiricak Flormar-099.

Devamini kendisinden dinleyelim :)


En büyük zaaflarımdan biri ojeler.En sevdiğim kozmetik oyuncaklarindan.

Capcanlı renklerle girdik sezona.Ve maviyle devam ediyorum :) Elektrik mavisi bayıldığım renklerden.

Moda olsun olmasın koyu renkler favorim..Kısa ve uzun tırnakta da çok rahat kullanılabiliyor.Tırnağa net bir görüntü veriyor.Yoğun bir renge sahip,tek kat bile sürmeniz yeterli.Ve çok dayanıklı.

Ojede en dikkat ettiğim husus,sedefinin çok fazla olamması.Tırnağa verdiği zarar ilk etapta belli olmasa da soyulmaya başlıyor.Son yıpranma aşamasında gözle görülür hale geliyor.Flormar'ın ojelerinde sedef miktarı tam istediğim gibi.







Hello,

Today, I have guest writer from Turkey.

She is writing Turkish but you can visit with google translator :) Here is the links:

Gardrop Faresi

Vitrinimdekiler

Lacquer is one of the local brand Flormar. Personally, love the color. Thats so unique blue..

Send me your colors too. Lets share them with everyone :)

insideofmypurse@gmail.com

XO

6 ♥ MUTLULUK KAYNAGIM YORUMLAR- COMMENTS ♥:

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} said...

bendede var bu ojeden çok memnunum..

Anastacia said...

so pretty color!

Joey Potter said...

Bende daha yeni aldım bu renkten. Bir tane parmağıma sürdüm ama bilemiyorum :)

bir demet feslegen said...

Canım arkadaşımdır o benim, çok yakışmış her zamanki gibi :)

Lokum Hanim said...

My Makeup Story: evet cok guzel bir renkmis bende cok begendim :)

Anastacia: yeap :)

Joey Potter: Bence cok mantikli bir secim yapmissin renk cok guzelmis =)

Lokum Hanim said...

Eda'cim yorumun cekilis yorumlarinin arasina karismis cok ozur dilerim gec yayinladim biraz =)

Post a Comment