Friday, May 21, 2010

Hard Candy- Ginormous Lash (86- mudslide)

Scroll down to read English!

Bugun sizlerle Hard Candy'nin Ginourmos volumizing maskarayi incelemek istiyorum.

Ben senelerdir siki bir DiorShow kullanicisiyimdir. Baska maskaralarla kolay kolay anlasamam. Hepsinde mutlaka birseyler bulup geri donerim Dior'umun tombis fircasina.

Tam DiorShow'umun bittigi bir anda iste bu maskara elime ulasti. Bende hemen uyguladim. Bir haftadir hergun bu maskarayi kullaniyorum. Beni mutlu etti.

Oncelikle ismi volumizing yani hacim on planda ama siz oyle bu maskaradan kirpikleri yogun gostermesini beklemeyin. Inanilmaz dogal bir goruntu ile kirpiklerimi tek tek birbirinden ayirdi. Topaklanma sorunu kesinlikle olmadi. Bir kac goz yasi testini de gecip akmada olmadi. Renk koyu kahve.

Walmart'larda fiyati $6 satista. Bu fiyatta cok guzel bir urun!















Today, I will review Hard Candy's Ginormous Volumizing Mascara.

I am the biggest fan of Dior DiorShow mascara.Other brands mascaras can't satisfied me so easily. Every time when I try another one, I find somethings to return my Dior :)

That mascara came right after I finished my mascara and I directly started to use this one. It is almost 1 week, I only use that one!

First of all, it is for volumizing but don't expect to have more volume like false lashes. It definitely makes your lashes so natural! It separates your lashes and no leaves clumping! It also passed my tears test! Mudslide 86 color is dark brown. I have medium-light skin and it goes really well.


You can find them in Walmart! Only $6! If you are looking for natural something, it is worth it!

**Resimdeki urun firma tarafindan gonderilmistir.
**The product in this post were provided to me by the manufacturer.

8 ♥ MUTLULUK KAYNAGIM YORUMLAR- COMMENTS ♥:

modafobik said...

Wuuu, like it ((:

nily21 said...

bu rimel konusu en büyük problemim benim..bulduğum her markayı her modeli deniyorum :)bunun fırçası güzel görünüyor ama HardCandy burda yok maalesef.bi araştırayım belki e-bay'da bulunur :)

FitterTwit said...

Hey... thanx for the review! :)

Öykü said...

Aaa, ama ben kirpiklerinin de resmini bekliyordum, hani?

YETENEK-SİZİN said...

bence fırçası çok ii, tel tel upuzun yapacaktır.

Unknown said...

bu mascarayla done done mascara aradigim gunlerden tanismis olmak isterdim… markette hep gordugum ama guvenemeyip hic almadigim markalardandi, doner donmez denemeliyim.

//SECHHILL\\ said...

Kahverengi maskara hiç denemedim.
Acaba renk olarak nasıl olur çok merak ettim doğrusu.

Anonymous said...

Kahverengi maskara çok iyi çok doğal duruyor gerçekten!maskara almak istediğimde kahverengi ilk tercihim

Post a Comment