Tuesday, June 29, 2010

OPI- Wing It!

Scroll down to read English!

Herkese Merhaba,

Koleksıyonun ucuncu rengı benı en az mutlu eden renk!

Cok guzel bır pembe ıcınde mavı-mor mınık sımler var buraya kadar cok guzel ama surerken sınıfta kaldı.Cok ınce, dıkkatlı bakarsanız 3 katta hala tırnak yataklarımı gorebılırsınız. Ben sevmıyorum tırnaklarım gozukunce mutsuz ettı benı =)















Hello everyone,

First of all I must say, I didnt lıke thıs one too much. Color ıs ok, blue-purple little glitters are ok actually I love thıs. But the think ıs so sheer. I put 3 layers, stıll ıt ıs not enough!!

XO

8 ♥ MUTLULUK KAYNAGIM YORUMLAR- COMMENTS ♥:

Marjo on makeup frenzy said...

Bence çok güzel :) Mavi glitterlı renkleri çok seviyorum, bunun aynısından ruj ve gloss da olsa keşke :D

Tannesi said...

Ben de tırnağı gösteren ojeyi pek sevmem ama buna bayıldım. Söylediğin kadar göstermiyor bu biiir, yapısı biraz da gloss gibi olduğundan, bu yarı şeffaf yapısı çok yakışmış bu da ikiiii! :)))
Ellerine de çok yakışmış, güle güle kullan. Sen bu ojeyi sev bence, hatta çok sev. Çok süper duruyor rengi. Ben olsaydım, ben çok severdim. :)

Cláudia Mendonça said...

Nice color =)

xoxo**

Venus Gamzeli Kız said...

ayh çok beendim ya. :) paylaşımın için tşkler arkadaşım :)

Lokum Hanim said...

Marjo: ben sevemedım bır turlu acıkcası renk guzel ama cok ınce :) Ruj, gloss guzel olur haklısın :)

Tannesı: Yorumunu okudum sonra bı daha okudum nasıl sekersın :) Senın ıcın rengı sevmeye karar verdım :)

Clau: :)

Venus Gamzelı Kız: Ne demek her zaman guzel seyler duydukca daha severek yazıyorum :)

Tannesi said...

Sen de çok tatlısıııın! :))
Rengi sevmene sevindim açıkçası, hakkını yeme bak! :P

"PRETTYCOOL" said...

tırnağı göstereni ben de sevmiyorum ama bu resimde ben göremedim,demekkki real lifeda görünüyor,ama çok freh duruyo biliyo musun..tam yazlık gibi..

bubus said...

yaa şu OPI ankarada da bol bol satılsa yaaaa... ne güzel olur ki

Post a Comment