Wednesday, July 28, 2010

Alix Avien

Local Brand!

Yaz bitmeden Alix Avien in bu guzel renklerini yazmaliyim =)

Fotografta renkler belli degil ve bulanik.. Renkler supriz olsun istedim, detaylari sonraki 4 yazimda =)





*Urunler firma tarafindan deneme amacli gonderilmistir. Iletisim icin insideofmypurse@gmail.com

** The product(s) in this post were provided to me by the public relations company or the manufacturer for consideration.

9 ♥ MUTLULUK KAYNAGIM YORUMLAR- COMMENTS ♥:

Drama Queen said...

renkler değişik görünüyor özellikle de şu pembenin duruşunu merak ettim tırnakta:)

ceren said...

yeşil olanın rengi güzel diye almıştım, ki cidden çok güzel. sürdüm, ertesi gün çıkardığımda sarı ötesi tırnaklarımla kalakaldım...

ama diğer alix avienlerde böyle sorun yaşamadım...

Zuzu said...

Drama Queen: Degisik bir pembe icinde simler var =)

Ceren: Aa hic oyle bir sorun yasamadim cok sasirdim... Sana mi bozuk bir sise denk geldi acaba.. Genel olarak cok uzun sure tirnakta oje tutarsan sarartir ama ilk defa duydum 1 gunde boyle bir durum ...

Anonymous said...

zuzucum bazı renkli ojelerde oluyor böyle. mesela clariesin turkuaz bir ojesi var . iki kat sürmüştüm sadece 2 gün durdu. ojeyi çıkardıktan sonra tırnaklarımın rengi çok kötü olmuştu.

o yüzden alta bir kat parlatıcı sürerim bazen. cıkartırken sorun olmasın diye..

bendede yeşil renk var ama daha sürmedim.

en sağdaki ojenin rengini merak ettim. :)


Romantik

Judy Abbott said...

bu markayı hiç denemediğim için merakla bekliyorum bakalım fotoşlarını şekerim:)

Hedonist Queen said...

Pembeden bende de var geçen yaz almıştım ama simleri çoook büyük sevmiyorum hiç :(
Yeşili de Watsonsta görüp denemiştim çok tatlı bir yeşil :)

celebi74 said...

sağdan ikincisi şu an çantamda :) süper bir renk.. çok güzel ojeleri var alix avien'in.. sürülmüş hallerini bekliyorum

Zara said...

I'm guessing this is a Turkish or European brand, because I've never heard of them. I can't wait to see swatches!

Zuzu said...

Romantik: Ilginc hic basima gelmedi, gelmeesin =) Bende mutlaka tabana birseyler surup sonra ojemi uygularim ... Devamli surup cikarmaktan tirnaklar bana kuser yoksa =)


Judy Abbott: Ben de ilk kez denedim begendim ben =)

Hedonist Queen: Pembenin simleri evet diger renklere gore biraz yogun ama beni rahatsiz etmedi oyle ben seviyorum sanirim boyle piril piril =) Yesillin rengi gercekten guzel bende sevdim =) Benim aklim hala senin su son Chanel rujunda bulabilirmiyim acaba =)

Celebi74: Tek tek yoldalar geliyooorlar =)

Zara: Thats Turkish brand I am not sure maybe they are in European market too =) My next 4 posts are already ready =)

Post a Comment