Sunday, August 1, 2010

China Glaze - Kiwi Cool Ada

Scroll down to read English!

Poolside koleksiyonundan ikinci renk..

Ince bir neon yesil. Resimlerde gordukleriniz 2 kat uygulanmis hali. Aslinda bir kat daha uygulasam bence seffafligi giderilebilir.

Genel olarak cogu neon ojede oldugu gibi parlak bitisli bir oje degil ama bu top coatsiz hali bir daha ki yazimda bunun ustunde top coatli surunce ki gorunumu olucak.

Hamis: Top coatin Turkce'si nedir bilen var mi?










Second color is from China Glaze Poolside Collection again..

In this collection, most of the colors are neon as this one. Beautiful neon green but so sheer.

I applied 2 layers but I can still see my nail tips. Maybe 3 can make them invisible!

I didnt put top coat, it will be on my next post!



*Urunler firma tarafindan deneme amacli gonderilmistir. Iletisim icin insideofmypurse@gmail.com

** The product(s) in this post were provided to me by the public relations company or the manufacturer for consideration.

9 ♥ MUTLULUK KAYNAGIM YORUMLAR- COMMENTS ♥:

MarjoOnTheBlog said...

üst kat veya son kat diyorum ben :D

bu renge bayılıyorum :)

Unknown said...

ben bu halinide çok beğendim canım çok güzelmiş :)

Turkish GossipGirl, said...

Valla bu renkler cesaret ister, o da bende yok :-).

Top coat´un türkcesi en kolay parlatici olabilir :-).
Ya da
Ojeyi-uzun-ömürlü-kullanabilmek-icin-seffaf-sivi-halindeki-madde.

Hangisini istersen artik :o)

Tannesi said...

Bence çok başarılı bir renk. Son derece neon görünüyor. :)

Trincess said...

koruyucu cila diyebiliriz mesela =)

Unknown said...

Bu neonlara bayılıyorum!! Yarı mat bi görünüşü olduğu hiç dikkatimi çekmemişti, ilginç gerçekten.

Bu arada, ben de oje blogu açtım, takip edebilirsen sevinirim :) Bir de nasıl bu kadar çok followerın oldu onu da çok merak ettim :)
http://ojevitrini.blogspot.com/

Zara said...

I love Kiwi Cool-ada! Three coats did make it opaque for me, but I have pretty short nails.

Lynn said...

Bu yeşilin rengi çok güzelmiş, ve açıkçası mat olarak daha çok yakışmış sana. Benim görüşüm bu tabii =))

Lokum Hanim said...

Marjo ve Trincess'in onerilerini birlestiriyorum ve ust koruyucu cila olabilir diyorum =)

NAfiye: Tesekur ederim ama mat halinda daha cok seffafligi belli oldugu sanki =)

Turkish Gossip Girl: Ama cok uzun oldu ben onu yazip anlatana kadar =) Tesekur ederim =)

Tannesi: O gercek bir neon =)

Basak: Geldim, gordum hemen uye oldum =) Hosgeldin aramiza =)

Zara: I should 3 next time :) Thanks for your recommendation honey =)

Lynn Mosa: Bir dahakine 3 kat uygulayinca seffafligida gider aslinda =) Ben her iki seklini de sevdim =) Tesekurler =)

Post a Comment