Monday, September 20, 2010

Chanel- Khaki Brun

Scroll down to read English!

Mink bir haftasonu arasindan sonra koleksiyona devam...

Pazartesi gunune yakisir guzellikte renkle haftaya merhaba diyoruz.. Ve sizi koleksiyondaki favori rengimle tanistiriyorum... KHAKI BRUN...

Khaki Brun adli rengin ne olmasini beklersiniz tabi ki haki kahve olsun isterseniz..

Ama fotograflardan da gorebileceginiz gibi o bir toprak yesili yani koyu bir cim rengi..

Muthis, harika bir renk!

Son iki resimde de bu guzel ojenin fircasi bu sekilde cikti. Simdi ben dikkatsizligime mi uzuleyim yoksa kaderime boyun mu egiyim =) Bakmadan, denemeden aldim.. Zaten aldigim zamanda magaza da guzel bir etkinlikleri vardi. Chanel manikurculeri musterilerine yeni koleksiyonu tanitmak amaciyla oje surup, cesitli sekiller yapiyorlardi ama benim sansima pek bir beceriksiz manikurcu denk geldigi icin benim ki kotu oldu =)Ben ona dalmisim hic farketmemisim fircayi... Olsun ben hala onu cok seviyorum..

Birde bu renk Nars Zulu'ya yakin bir renk sanirim yada Zulu bundan birazcik daha koyu.. Simdi onun pesindeyim gel ekim ayi artik Nars vintage koleksiyonu benim olsun. Ama bu sefer kararliyim koleksiyonu tamamen almicam 2-3 renk begendim onlar benimdir =)

Hamis: Zulu yeniden kontrol ettim. Renk siyah, yesil Chanel ise daha kahverengi yesil.. Ama en iyi karsilastirma icin Ekim gel artik =)


Yarin koleksiyonun son rengi Khaki Vert var, gozleriniz buralarda olsun...














After a really short weekend again HELLO with our rest of collection..

I guess thats the best color to welcome Monday, beginning of the week =) And finally my favorite color from collection Khaki Brun..

When you read Brun, you can expected brownish something.. Unfortunately or luckily it is amazing dark olive green =)

Amazing, fabulous color

But my luck, my brush is bad! That was my careless, I didn't check my brush before paid.. Now, what should i do? Should I go back there or keep it like that? I do not know but only I know that color is great for coming cold days.

And other thing is, So closed to Nars Zulu.. But I am not sure, for this we should wait October, Nars Vintage collection. Really, I am so ready for that collection. This time I decided to buy only 2-3 colors, not all 6 =)

Stay tunned for last Khaki Vert =)

Ps: I checked Zulu again and they are so closed but both are dark green.. We will see!

7 ♥ MUTLULUK KAYNAGIM YORUMLAR- COMMENTS ♥:

HnD said...

Renk gerçekten harika..fırça için küçük bi öneri; o asi kıl nakış makasıyla kesilebilir bence :)

MarjoOnTheBlog said...

Şahane bi renk, bayıldım ben buna. Keşke Chanel olmasa, çabuk soyulmasa..

Zuzu said...

HnD: Fircayi evet kesebilirim cok haklisin ama icim acicak bu guzel rengin fircasini kesmek =) Duzeltip koydum icine belki duzelir diye bekliyorum artik olmazsa keserim tesekur ederim =)

Marjo: Marjooo icin rahat alabiirsin. Chanel bu koleksiyonda yapisini degistirmis bence cok cok az farkedilmeyecek derecede biraz daha yogunlar ve 3 gun tirnagimda kaldilar soyulmadi, cikmadi =) Cok sevindim cok =)

Emmett Katherine said...

i LOVE the khaki brun too. I saw it on another blog and now yours, i'm going to have to buy it!

Judy Abbott said...

favori rengim bu idi, çok çok güzel.

Zuzu said...

Emmett Katherine: Love it!

Judy Abbott: Benimde favorim kendisi cok begendim =)

pelininstyle said...

Ya bak ben bu rengi de sevmeye basladim iyi mi:)) keske alsaydim:)

Post a Comment