Tuesday, September 21, 2010

Essie News


Happy News!






Today, while I was shopping, came across with Essie nail lacquers at Marshalls. I am not sure every Marshall has Essie products. But they are only $3.99 so it is good to check local Marshalls..

Second photo is my todays Essie haul =) By the way, they don't have too many options.

13 ♥ MUTLULUK KAYNAGIM YORUMLAR- COMMENTS ♥:

Marjo on makeup frenzy said...

Ucuz Essie haberleri vermesene kardeşim, içim sızladı burada heheh :P

Lokum Hanim said...

Bebegim senin istedigin falan varsa ben alirim ki sana =) Cok renk yoktu zaten oyle hic sizlamasin icin

üzüm kuşu said...

güle güle kullann hepsini

modafobik said...

Zuzucumm haftasonu bitane postumda ojelerle ilgili bişi olcak :) Haber veriyim dedim şimdiden!

FashionAndMakeupFreak said...

bilseydim giderdim marshalls'a tüh! o kadar oje aldım da geldim oralardan oje delisi olmamama rağmen.yine de alasım var :D

tayyi said...

Senin Marshalls nerede? Ben California'da yasiyorum, en kisa zamanda bakiyim bir bizim Marshalls'a.

Lokum Hanim said...

Cemre: Tesekur ederim =)

Modafobik: O halde haftasonu gozum senin blog ustunde =)

Fashion Makeup Freak: Boyle ojeler insani cildirtiyor , aldikca almak istiyor insan =)

Tayyi: Ben Los Angeles ta yasiyorum sanirim yeni gelmislerdi daha once hic rastlamamistim =) Bence kontrol etmekte fayda var, cok fazla renk secenegi yok ama gene de bakmakta yarar var =)

Zara said...

Yay! I love Marshalls, but I've never actually looked for makeup there...I will next time though! :)

Unknown said...

zuzu'cum ojelerine bayiliyoruummm..yarin hemen essie'nin sew psyched'ini almaya gidicem:)kiti bulursam onuda alabilirim aslinda!!
top coat konusunda suggestion'larin neler?top coat&base coat postu yaparsan super olur:)thankxx

Lokum Hanim said...

Zara: Next time, dont forget to check =) Sometimes they have really good stuff =)

Neslie: Cok tesekur ederim =) Mutlaka bulursan mini setini kacirma derim cunku renklerin 4u de birbirinden guzel =)
Ben top coat olarak Seche Vite ye asigim kokusu biraz rahatsiz ediyor ama tek kelime ile mukemmel =) Simdiye kadar onun gibi bir top coatta rastlamadim. Biraz yapi olarak kalin ama ben seviyorum =) Su aralar base coat olarakta seche vite kullaniyorum. Ama base coat birazda ihtiyaclar dogrultusunda alinmali. Mesela tirnak yapinda puruz varsa ridge filling kullanmani oneririm, sararma varsa Essie nin urununu oneririm,proteinli olsun istersen gene Essie de var.... =)
Bu aralar biraz yogun gecti ama bir sonraki yazim da bakim urunleri anlatmayi planliyorum. 1-2 gune yazarim gibi geliyor =) Bir kac yazi hazirlicam bakim urunleri hakkinda umarim bilgiler isine yarar =)

pelininstyle said...

Zuzucum su en bastaki mor olani ilk defa gordum ya.ne guzelmis o :) secimlerin harika

Lokum Hanim said...

Pelin'cim bence bu mor Essie icin bir devrim fosforik bir renk =) Birde onun gibi turuncu aldim.. Sasirdim yazarim bi ara diye dusunuyorum =)

Unknown said...

I wish we had a Marshall in Holland.. :(

Post a Comment