Wednesday, September 15, 2010

Fashion Night Out Suprizi Essie!!




Cogunuzun gunlerdir basindan ozellikle de bloglardan takip ettigi gibi bu sene ilk kez 16 Eylul aksami Istanbul'da FNO gerceklesicek.

Moda bloglari bircok kez kampanyalardan bahsetti.. Peki ya biz ojeciler, bizsiz FNO olur mu, olmaz tabii ki =)

Simdi buradan FNO icin aksam disarda ozellikle de Nisantasi'nda olanlara sesleniyorum, lutfen okuyun yazimi =)

Sevgili okuyucularim bu guzel aksamda Essie'de muhtesem suprizlerle sizlerle olucak =)

Nerde mi? Mim Kemal Oke caddesinde (silk and cashemere`in yaninda) saat 18`den itibaren Erdem Kiramer ekibi ile ucretsiz essie oje uygulamalari, hediyeler verilecek, sonbahar ve Addams ailesi koleksiyonlari satista olacak.

Muhtesem bir aksam sizi bekliyor. Bu sene sizlere eslik edemiyorum ama seneye bende sizlerle orada olucam =)

Simdi gelelim Cantamin Icindekiler ve Essie'den size FNO suprizine!!

Bu sene bol bol okuyucularimin objektifinden Essie fotolari bekliyorum. Cekin, yollayin, paylasalim blogda =) Blogda yayinlanan fotograflar arasinda yine siz okuyucularimin oylari ile belirlenicek sansli okuyucumu Essie'den supriz bir hediye bekliyor =) Katilim olmasini cok isterim cunku bende bu fotograflarla sizlerin yardimiyla orada ki ortam da bulunucam =)

Katilim sartlari:

1. Fotograflarda illa ki oje olmasi gerekmiyor. Essie'yi anlatan orada dikkatiniz ceken herhangi bir sey fotografi da olabilir.

2. Etkinlik bugun gerceklesecegi icin herkese ulasmak istiyorum. Cunku benim icin heyecan verici bir proje. Bu nedenle bana yardimci olup facebook, twitter, blog gibi sosyal aglardan duyuru yapabilirseniz cok memnun olurum.

3. Ve son olarakta fotograflarinizi insideofmypurse@gmail.com adresine yollamalisiniz

Yaniniza fotograf makinanizi alip Essie'ye ugramayi unutmayin... Fotograf makinenizi unuttu iseniz telefonunuzu kullanin =)

Hepinize eglenceli bir aksam dileyip fotograflarinizi bekliyorum =)

Sevgiler,
Zuzu =)


1 ♥ MUTLULUK KAYNAGIM YORUMLAR- COMMENTS ♥:

Unknown said...

I'm your new follower. Really like your blog! Maybe you could check out mine sometime: www.melaniesnailpolish.blogspot.com

Post a Comment