Wednesday, September 8, 2010

Sephora- Cherry Popsicle





** Bugun bu ellerin sahibinin dogum gunu =) Iyi ki dogdun minigim, seni cok seviyorum =)



*Urunler firma tarafindan deneme amacli gonderilmistir. Iletisim icin insideofmypurse@gmail.com

** The product(s) in this post were provided to me by the public relations company or the manufacturer for consideration.

11 ♥ MUTLULUK KAYNAGIM YORUMLAR- COMMENTS ♥:

Cel said...

That's a lovely colour :)

Marjo on makeup frenzy said...

Çok tatlı bir renk, ismi daha tatlı :) Kardeşin mi ellerin sahibi? Doğum günü kutlu olsun :)

Lokum Hanim said...

Cel: Thank you =)

Marjo: Kardesimin elleri ve kardesimin dogum gunu =) Cok ozledim minigimi.. Tesekur ederim onun adina =)

Anonymous said...

Lovely color :)

Aslı said...

Tam bayram şekeri rengi olmuş:) Zuzunun kardeşi, mutlu yıllar sana!

Tannesi said...

İyi ki doğdun kardeeeeşşş, iyi ki doğdun kardeeeeşş! :)
Oje çok güzel, elleriniz de çok benziyormuş, bir an sanki senin ellerine bakıyor gibi oldum. :D
İyi bayramlar.

Lynn said...

Normalde pembe ojeleri pek sevmem ama bu ojenin rengi müthiş. Ay istiyoruuum :D

Anonymous said...

I like the color and photos of it!

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş said...

iyi ki doğdun zuzuuuu:))))
nice renkli ojeli cicili bicili yıllara!

Lokum Hanim said...

Linsay: thank you =)

Asli: Kardesim adina tesekur ederim Asli'cim..

Tannesi: Tesekur ederim =) Biz aslen tip olarakta cok benzeriz.. Sadece o sarisin ben kumral =) Eskiden ikiz misiniz diye soranlar bile olurdu bakma yaslandim gitti, uctu o sorularda =)

Lynn Mosa: Su anda satista Sephora'larda fiyatlari nedir bilemiyorum ama bir ugra istersen =)

Sonidlo: Thank you so much

Seda: Yok ben henuz yeni bir saka hazir degilim =) 28 e demir atmak istiyorum mumkunse.. Saka bir yana kardesimin dogum gunu arada bir o da foto cekip yolluyor bunlar onun elleri =) Tesekur ederim onun adina =)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş said...

aa ne mutlu:) iyi ki doğmuş! ben de 30'lar hiç gelmesin mümkünse diyorum!

Post a Comment