Monday, December 13, 2010

Flormar 047

Ben bu rengi aslinda 319 gibi diye dusunup almistim.. Surunce inanilmaz guzel inci gibi yumusacik bi renk cikti. Sasirdim, paylasmak istedim =) Bulursam 2. sisesini de kesinlikle almak istiyorum. Sadece 2 kat uyguladim. Fotograflar ise ertesi gun cekildi =)

Flormar'da bu aralar gordugum en guzel renk diyebilirim. Kislik cok rahat kullanilabilecek cok az pembe dokunuslu kirik beyaz.





34 ♥ MUTLULUK KAYNAGIM YORUMLAR- COMMENTS ♥:

Stardust Memories said...

mat mı yoksa içinde ufak simler var mı tam anlayamadım.

zuzu hayranı said...

İnanılmaz derecede yakışmış çok temiz gözüküyor bayıldım!

Cansın Ekşi said...

fotoğraflar biraz karanlık cıkmıs sanki ama ben rengi begendim.sürülüşü zor değildir umarım?

visnetadindaa.blogspot.com

Stil Direktoru said...

en sevdiğim kibar tonlar canım yakışmış

Lokum Hanim said...

Cansin Eksi, Stardust Memories: Haklisiniz fotograflar biraz karanlik cikmis :) Hemen yazi ekledim, rengi tanimlayan =)

Zuzu Hayrani: Uzun bir zaman sonra Merhaba =) Senin yorumlarini ozlemisim, gerci ben de yazamadim uzun bir zaman =) Bu arada renk cok guzel gorursen kesinlikle almani tavsiye ederim.

Stil Direktoru: Tesekkur ederim Edosum =) Seni yeniden aramizda gormek cok guzel.. Yeni yil yazini okudum kuzu =)

pelininstyle said...

Gercekten cok hosmus. 319'dan farkli:) Hem daha seker di miii:)

Lokum Hanim said...

319 dan farkli bir renk mesela French manikurunde kullanilamaz. Inanilmaz temiz bir renk mutlaka Turkiye'ye gelince edinmelisin Pelin'cim aklinda olsun =) Ne zaman geliyorsun, ben gorursem alabilirim istersen kalmazsa sen gelene kadar =)

Tutku said...

ben de bu cinsin şarap rengini aldımdı muhteşem bir renk ve bir hafta kullandım uçlardan çıkma yapmadı hiç!ben de sürüp fotolayım tavsiye ederim :D

Lokum Hanim said...

Merak ettim rengi =) Fotograf cekersen bana da yolla mutlaka. Istersen hatta minik bir yazi ile burada da yayinlariz herkesin bir fikri olur =)

Tutku said...

ehehe ben yazamam yazi ama yollarim fotolari hatta bi hafta kullanilmis halini de yollarim once bi manikure gitmem lazim :)

tarih84 said...

çok enteresan, flormar neredeyse 319 efsanesi yarattı benim bile 3 şişem var.geçen kış numara değişikliği yoğunluk derken numara kayıplardaydı sonra yendien üretilmeye başlanıldı.zaten tek sürebildiğim renk, dalgalandımda duruldum modunda soluklanır tırnaklarımda.geçengün yeni ojeler aldım.2011'e oje sürerek girmeyi planlıyorum ojenin fırçasını belki ben de bu sen kırabilirim ne dersin? :)))

Unknown said...

ay bu benim rengimmmmm =D ben bunu kullanıyorum zuzu =) bayılıyorum buna =) bazen tek kat sürüyorum.. elimi böyle sanki normalden bin kat temiz ve bakımlı gösteriyormuş gibi geliyor

Unknown said...

Bu yaz benim de favori ojemdi. Hatta hiç tanımadığım insanlar ojenizin rengi ne kadar güzel, hangi marka diye sordular. Ben de çok sevmiştim.

Lokum Hanim said...

Dudku: Bekliyorum =)

Tarih84: Olur olur sadece denemeden bikmamak gerek =) Oje surdukce insan alisiyor =)

Girlshygirlguide: Kesinlikle renk eli inanilmaz bakimli ve temiz gosteriyor. Ben de sevdim rengi =)

Misket Limonu: Ben de sorardim kesin =) Renk sorulmucak gibi degil tertemiz =)

Anonymous said...

konuyla alakasız ama pastel'in 22 numarasını da dene mutlaka çook beğeniyorum ben

Lokum Hanim said...

Oneri icin cok tesekkurler.. Gorursem mutlaka satin alirim =)

BECKY MAY said...

lovely blog, i love this colour! have to try it some day

BM

thebohemiangoods.blogspot.com

xxx

modafobik said...

Oooow bu sfer cok saf ve güzel görünüyor, en güzel renklerden biri bencee :)

Anonymous said...

Merhaba,
Mükemmel bir yılbaşı hediye paketi kazanma şansı için; :)

http://sound-of-the-rain.blogspot.com/2010/12/size-ylbas-hediyelerim-vaaar.html

Ziyaretiniz mutlandıracaktır..

Anonymous said...

Bu ojenin numarasını yazmamışsınız sanırım, merak ettim...

Anonymous said...

Ojenin numarasını merak ettim :) 319'dan farklı denmiş ama hangi numara olduğunu söylememişsin :)

Judy Abbott said...

hadi bakalım iş çıkışı doooğru watsons'a 047 aramaya:) kar yağmasın da akşam rahat gideyim:)

Lokum Hanim said...

Becky-May: Thank you dear =)

Modafobik: Kesinlikle haklisin =) Tertemiz bir renk..

Sound of the rain: Link icin tesekkurler =)

Anonymous: Ojenin numarasi 047 =)

Judy Abbott: Siddetle onerilir =)

Anonymous said...

Merhaba Zuzu, dün okudum bugün aldım ojeyi:D ama ben de çok donuk durdu. Sen tam olarak nasıl sürdün? Top coat vs.kullandın mı?

Anonymous said...

Beautiful colour!
http://www.thiswasforever.com/

Anonymous said...

love this colour

Betül Ç. said...

oha, ellerim hiç bu kadar güzel olamadı

Begüm said...

Benimde ellerim hiç bu kadar güzel olmadı. Arada bi yediğim için kendilerini :) :(

Sylvia said...

Nice soft shade, you make awesome photo's!

cfusun said...

watsons dn almıştım geçen ay bende
çok beğenerk kullnyorm.Tam bir inci rengi,harika bi renk:)

modda twin said...

moda tasarımcsym ben ne alaka bilmiyrm ojelerin renklernden galiba acayip bi hevs tasrım askı dodu geceniin 00:00 da :D

CiciModa said...

bu renge bayıldım inci beyazı hemen alıcam :)

aysse said...

çok beğendim rengi:)elinin renginede çok yakışmış:)
hemen aldım cnm fakat elime 2 tane 047 aldığımda iki şişenin rengi birbirinden farklıydı baktım başka parti numaraları vardı üstünde bende 2 sinide aldım :)

Lokum Hanim said...

Yorumlariniz icin cok tesekkur ederim =)

Thank you so much for lovely comments =)

Merve: Hic top coat kullanmadim. Yalniz biraz once oldugu icin 2-3 kat surdum =) Donukluk belki el rengi farkindan kaynaklaniyor olabilir.

Aysse: Tesekkur ederim. Eger renk farkliliklari var ise seninde dedigin gibi farkli uretimler olabilir. Ikisini de almakla iyi yapmissin =)

Modda Twin: Renkler beni de cok etkiliyor direk ruh halimi degistirir. Ne guzel sana da ilham getirmis.

Post a Comment