Tuesday, February 15, 2011

Gunluk Hayattan Renkler - Sicak Sarap Tutan Ojeler (MO)

Hani surada ki yazimda hadi yollayin gunluk hayattan fotograflarinizi paylasalim dedim ya =)

Sevgili MO'de beni duydu ve ilk fotografimizla karsinizdayiz =)


Oje: flormar Plus Quartz 012

Yuzuklerinden de anlasilacagi gibi pek zevkli MO =) Daha fazlasi icin hemen onun guzel bloguna tik tik =) Ben zevkle takip ediyorum =D

Hatirlatma:

Fotograflarinizi insideofmypurse@gmail.com adresine yollayabilirsiniz.

8 ♥ MUTLULUK KAYNAGIM YORUMLAR- COMMENTS ♥:

Anonymous said...

Woww! Tirnaklari cok güzel.. Ayrica yüzügünede bayildim :)

said...

Canım ZuZu daha ben çekerim kii :P yüzüğüm 3 lira desem inanır mısınız ??

Lokum Hanim said...

Cadde: Bende ayni seyleri dusunuyorum =)

Mo: Her zaman konuk olarak bekliyorum seni =) Cok ciddiyim =D Sanki 3 yuzuk gibi duruyor, cok guzel ve ekonomikmis =)

said...

hep gelirim kii

nail crazy said...

cute color :-)

Mrsgul said...

ben de bugun ayni renk surdummm..ama senin tirnaklarin cok guzel benimkiler kisa..

Zeynep said...

ya yüzük gercekten cok güzelmiş =)
http://dunyambnm.blogspot.com/

Lokum Hanim said...

Nail crazy: So true =) She is my guest writer, Thank you so much =)

Banurose: Seninki de guzel olmustur =) Ama sevgili Mo'nun tirnaklari gercekten guzel =)

Zeynep: KEsinlikle ayni fikirdeyim, fiyati da cok uygunmus =)

Post a Comment