Wednesday, May 25, 2011

Yolculuk Esnasinda Yanimdakiler-1

Beni Twitter 'dan takip edenler bilirler sik seyahat ediyorum. Herkes gibi benim de tek istegim en kucuk bavulu yapmak hatta el bagaji yapip bavulumun kabinde benimle seyahat etmesini saglamak. Durum boyle olunca da cok fazla sey yanimda tasinyamiyorum. Sadece her zaman kullandigim, gerekli malzelerimi yanima aliyorum.

Ilk fotografda gordugunuz iki canta mutlaka bavulumda yerlerini alir. Bunlarin birinde makyaj malzemelerim, digerinde ise cilt temizleme urunlerim bulunuyor.




Turuncu cantamdaki cilt temizlik urunlerimin olmazsa olmazi Clinique'lerim =) Heralde 10 senedir ayni markanin urunlerini kullaniyorum. Karma bir cildim olmasi nedeniyle 2 nolu setini kullaniyorum. Eskiden onlarin nemlendirici kremlerini de kullanirdim ama artik yas ilerleyince biraz daha kirisik onleyici etkisi olan ama ayni zamanda hafif bir krem olan Youth Surge Spf 15 kullanmaya basladim ve cok memnunum. Goz kremi olarak da all about eyes tercih ediyorum.

Makyaj temizleme olarak da herhangi bir markanin temizlik mendilleri ile yuzumu temizliyorum. Ben cok hafif makyaj yaptigim icin goz makyajimi cikarirken de Aci Badem Sutu kullaniyorum. Eger gercekten makyaj yaparsam Lancome Bi- Facil tercih ediyorum. Makyajimi bu sekilde cikarttiktan sonra Clarisonic'im ile temizleyip, tonik ve kremlerimi surerek uyumaya hazirim =) Kirpiklerime Mavala Double Lash'i de bir sure cok duzenli kullandim. Ve cok memnun kaldim. Kirpiklerim gercekten uzadi ve yogunlasti. Fakat bu aralar pek kullanamiyorum.




Bu cantanin icinde minik bir canta da tirnak makasi, kenar kesme makasi, torpu ve cimbizimi da yanimdan eksik etmem =)





Yarin ikinci canta makyaj cantasi ile devam =)


Hamis: Cildim alerjik ve fotograflar yaklasik 2-3 ay once cekilmistir.

16 ♥ MUTLULUK KAYNAGIM YORUMLAR- COMMENTS ♥:

Aphraell said...

Acı badem sütü hakkaten güzel temizliyor mu rimeli göz kalemini fln? Ben zaten çok ağır makyaj yapmıyorum, fondoten pudra sürmem ama rimelle göz kalemi olduğu zaman illa ki şu çift bazlı temizleyicilerden kullanmak zorunda kalıyorum, yağlı olanlardan. Kirpiklerimin aralarında illa ki kalem kalıyor çünkü :( Acı badem sütü iyi temizliyorsa ben de alayım :)

Lokum Hanim said...

Ben goz makyaji olarak sadece rimel, aydinlatici far kullaniyorum. Ama rimelim suya dayanikli =) Ilk once badem sutu ile temizliyorum daha sonra yuzumu yikadiktan sonra kalanlari gene badem sutu ile temizliyorum. Agir makyajlari cikartmiyor ama hafiflerde bu sekilde basarili =) Bir de cok pahali bir urun degil. Eczanelerim 3-4 Tl ye satiliyor. Denemeye deger =)

briss said...

Acıbadem sütü mükemmel kokan ve sade makyajları iyi temizleyen bir ürün. Çok severim fakat yağ butonları oluşmasına sebep olabiliyor kızlar, bilginize..

Lokum Hanim said...

Aa neredeyse 1 senedir kullaniyorum hic boyle bir sorunla karsilasmadim. Daha dikkatli olucam, bilgi icin tesekkur ederim =)

Anonymous said...

acı badem sütü arkasında göz makyajı hariç temizlik için diyor ama,ben o yüzden hiç kullanmıyorum göz mkayajı temizliği için;bir de o clatrisonic de ne ki :) çok sevimli görünüyor :)

Unknown said...

Bavul hazırlarken en gıcık olduğum şey makyaj,cilt,vücut ve saç bakım malzemeleri, tarak, toka gibi ıvır zıvırları halletmek. Bu sene tatile şimdiye kadar hazırladığım en küçük bavulla gitme planlarım var bakalım gerçekleştirebilecek miyim?

Lokum Hanim said...

LuzumsuzIslerUZmani: Cok cok haklisin arkasinda goz makyaji haric yaziyor ama ben agir makyaj yapmadigim icin hic bir zararini gormedim. Tabii ki dikkatli olmak gerek.. Clarisonic otomatik cilt temizleme fircasi =) Ucundaki fircaya bir miktar temizleme kreminden koyuyoruz. O firca otomatik donuyor ve cildini tertemiz yapiyor =)

Miss Red: Simdi senin icin daha da zor ekstra bir de Begum Hanim'in cicileri, malzemeleri olucak. Ben cok kiziyorum kendime o kadar tasidiktan sonra bir de kullanmadan donmek uff..

tuguna said...

tam inside of my purse olmus bu post:) valla ben de senin gibi sik seyahat ettigimden artik bu konuda uzmanlastim, yalniz ben akma ihtimaline karsi likit urunlerin hepsini tek tek minik posetlere koyup ondan sonra bu tarz cantalara koyup valize yerlestiriyorum.

Anonymous said...

bende geçen yıl clinique ürünlerine almıştım, ama sonra pek fark etmedi diye başka ürünler kullanmaya başladım ve farkettim ki clinique gerçekten iyiymiş :) kampanya yakalayıp tekrar bi set almayı düşünüyorum :)

z u said...

acı badem sütü değil ama acı badem yağı göz makyajını harika çıkartıyor! deneyin derim ;)
aktarlarda ve eczanelerde bulabilirsiniz..

pelininstyle said...

Ay bayilirim ben boyle canta postlarinaaa:) cok guzel:)
Clarisonic'ten memnun oldugunu anliyorum. Ben de bir denemek istiyorum:)

irem said...

acı badem sütünden ben de çok memnunum ama gözlerimde kullanmıyorum lens vs. kullandığımdan biraz hassaslar çünkü ;) böyle bir durum için önerin var mı göz makyajı temizlemek için?

bir de clinique ürünlerini ben de uzun zamandır kullanıyorum, çok hassas bir cildim var bir sürü başka ürün kullandım ama hepsi yüzümde sivilcelere, lekelere yol açtı ama clinique'le rahatım ;)

Amethyst said...

ikinci çantanın içini merakla bekliyorum :)

Lokum Hanim said...

Yazi aslinda hazir ama bir turlu yaziyi yazamadim, tamamlayamadim =) Supriz seyahatler falan girdi araya =)

deniz saatçioğlu said...

Asla vazgeçemeyeceğim kozmetik ürün Acıbadem sütü. Hiçbirşey onun yerini tutamaz.

Teşekkür ederim izleyicim olduğun için. Ben de izliyorum tabii ki.

www.denizsaatcioglu.blogspot.com

Anonymous said...

Zuzu'cum o kadar gozkremi kullandim, Lancome, Sisley, la Prairie ama hicbirisi Clinique'in äll about eyes"kremi kadar faydali olmadi.

Post a Comment