Tuesday, August 16, 2011

Cal Gel Nails (Mermaid Nails)

Merhaba,

Bu aralar tirnaklarima degisik birseyler yaptirmak istiyordum. Emily'nin bu tirnaklarini gorunce denemeliyim dedim ve Marie Nails'i hemen aradim. Mutlaka sitelerine bakmanizi tavsiye ederim. Japon tirnak merkezi bu nedenle cok cilgin desenleri var. O kadar detayli calisiyorlar ki gormeniz gerek. Bir dahakine bu tarz Japon tirnaklarindan yaptirmayi planliyorum ve tabii ki paylasacagim =)

Oncelikle bu tirnaklar jel. Yani 3 hafta boyunca (aseton degmedigi surece) benimleler =) Su anda 4.gun ve mutluyuz, hic bir sorun yok. Uzadiklari zaman diplerine uygulama yapilabiliyor ayrica manikur de yapabiliyormus. Bu demek oluyor ki 3 haftalik sure uzatilabilir. Calisanlar, oje surmeyi sevmeyenler-beceremeyenler icin muhtesem bir uygulama.

Cal Gel ise jel ojelerinin bir cesidi. Tirnagi mumkun oldugunca en az zarari veriyor ki bence pek bir zarari yok! Cunku uygulamadan once (protez tirnak uygulamalarindaki gibi) tirnaklarimi inceltmediler, direk jeli uyguladilar. Bir de bir kac kat uyguladiklari icin tirnak kalinlasiyor bu noktada kirilma sorunu yok. (Son fotograf da gorebilirsiniz =)

Akliniza gelebilecek her renk var. Ben karar vermek de zorlaninca Ran benim icin secim yapti. Iyi ki de ona birakmisim sonucdan cok da memnun kaldim. Oval, uzun tirnaklarda cok daha guzel duruyor. Dedigim gibi sikilmazsam 2-3 hafta benimleler bu surede tirnaklarim uzarlar ve bu nokta da Japon stil tirnak yaptirabilirim =) Bir de sadece sitelerindeki modeller yok. Kalin model kitaplari var, oradan istedigini seciyorsun, yapiyorlar. Umarim sikilmam, tirnaklarim uzar ve boyle cilgin tirnaklarim olur =)

Bu arada Ran bir tirnagimi yaparken sizler icin minik bir video cektim. Cok zor degil kut bir firca ve bol sim yeterli.
















Cal Gel Nails from Zuzu on Vimeo.



19 ♥ MUTLULUK KAYNAGIM YORUMLAR- COMMENTS ♥:

Ebru said...

Cok guzel olmus gercekten, gule gule kullan :) Valla nail salonlara donus yapmak icin mukemmel bi neden, artik acrylicle isim olmadigi icin uzun zamandir gitmiyordum :)

Lokum Hanim said...

Akrilik berbat ediyor tirnaklari inceltiyor ama bunda tirnagi inceltmediler normal manikurde yaptiklari tirnak yuzey torpusu yaptilar. Kesinlikle tavsiye ederim gerci cikinca ne olucak bir de o zaman konusmak gerek ama simdilik cok memnunum =) Bir de sordum hani ustune oje sursem ne olur diye asetonsuz nail polish remover kullan birsey olmaz dediler =) Ben dene derim =)

Anonymous said...

Ben ki böyle desenli mesenli ojelerden hiç hazetmem, bu tırnaklara bayıldım zuzucum!

Lokum Hanim said...

Begenmene cok sevindim =) dun paylasmaya calistim ama cok karanlikti, anlasilmiyordu... Hem sade hem de cok degil yeteri kadar piriltili =)

Marjo on makeup frenzy said...

Çok güzel, bayıldım :)

Lokum Hanim said...

Sen daha guzelini yaparsin =)

nily21 said...

çok güzel olmuş bayıldım....ben uzun oval tırnaklara hala pek ısınamadım..seninkiler çok daha klas durmuş bence..güle güle kullan :)
www.trendyandfriendly.blogspot.com

Unknown said...

cok guzel olmus! cok guzel ve cok zarif.. bayıldımmm..
bende french yaptırmıstım 2-3 hafta cok memnun kalmıstım..

Lynn said...

Ben bu görüntüden asla sıkılmazdım. Şunun güzelliğine bak, bayıldım =))

Unknown said...

cok güzelll bayıldımm
http://pinarkozmetikshop.blogspot.com/

Gözde said...

Çok güzel olmuş :) Akrilik dediğin gibi mahvediyor. Bir süredir kullanıyorum çıktığı zaman incelme çok olmayacak diye özellikle söyleyen İzmir'deki en profesyonel yere gidiyordum. Çok incelme olmamış hali bile benim için çok kötü bir yere dokunsam hemen kırılıyordu o yüzden kısacık kestim hiç memnun değilim. Kullanması güzel çıkarması felaket eğer bu yöntem dediğin gibiyse tırnakları kırılmaktan korumak için kullanılabilir. Bir ara zaman bulursam bu akrilikle ilgili görüşlerimi sitemde yazacağım.

Unknown said...

Cidden çok güzel :) ojeler çok iyi olmuş :)

bloguma bekliyorum :)
www.lovesfromfashion.com

Styleseeking Zurich said...

Bende cok begendim Zuzu'cum, instagramdaki fotoyu gördükten sonra merak ettim yakindan daha da güzel duruyor hatta!

Lokum Hanim said...

Yorumlariniz icin cok tesekkur ederim =)

Hala benimleler mutluyuz. Tirnaklarim uzadi 2mm diyebilirim, dipleri geldi ama clear gel oldugu icin bir sikinti yok =) Ama uzun tirnak beni mutlu etmiyorum, anladim =)

evrim said...

wow cok guzelmis ya. ben boyle yunan tanri kiyafetleri cok seviyorum yazlari, tam ona uygun bir oje tarzi. cok begendim ama tabi ben beceremem :D
http://maffionista.blogspot.com/

Unknown said...

What a great franch manicure!

I follow your blog now for a pretty long time and maybe you followed mine on Melaniesnailpolish (The Color Palette), but I moved to a new blog that fits my ideas. Maybe you would like to take a look at www.thecolorpaletteblog.blogspot.com
Maybe I see you there :)

fashionist said...

tek kelimeyle müthiş olmuş bu ojeler, nezih bir gece için ideal..

MELEXY said...

müthiş bişiy bunlar yaa :)

PAPİŞ STYLE said...

gayet değişik ama güzel olmuş.Hiç böyle güzel duracağını tahmin etmezdim valla.Peki bunları biz normal sim oje ile kendimiz benzerini yapamamaz mıyız acaba Zuzucum? Böyle başarılı olmaz snaırım dimi:-(

Post a Comment