Wednesday, November 23, 2011

Rujlarim

Tarih 03.03.2011..

Biraz daha bekletseymisim 1 sene olucakmis.

Ben ruj seven bir insanim. Goz makyaji yapmam rimelim, alligim, rujum bana yeter :)

Fotograf da gordukleriniz en sevdiklerim arasindaki rujlarim. Tabii 1 sene icinde bunlarda degisti. Olsun arsivimde bulunca sizlerle paylasmak istedim.

En sevdigim ruj, benimle ozdeslesmis olan renk ise Top Shop- Rio Rio dur. Asla vazgecemem turuncu alt tonlu kirmizi.. Hayatimda ilk kez bir ruj yariladim diyebilirim. Hani su rujdan kisiligi tespiti testleri var ya artik onlara donup ben de bakabilirim :)




13 ♥ MUTLULUK KAYNAGIM YORUMLAR- COMMENTS ♥:

OjemRujumRimelim said...

Çok güzel hepsi , benzer tonları seviyoruz !! benimde hep bu renklerde rujum var ... Çoğunluğu Mac sanırım senin rujlarının ...

Lokum Hanim said...

Evet cogunluk MAC :) renk skalalari cok genis ne istersem bulabiliyorum :) tabi bu fotograf biraz degisti degil baya degisti yeni renklerim var ama genel kirmizi yada pembe :)

OjemRujumRimelim said...

Küçüklükten beri resimlerimizde dudakları ya pembe ya kırmızı çizeriz , rujda en güzel tonlar bence :) yeni rujlarını da merak ediyorum ;)

Sevgili Günlük said...

çok güzeller isimlerinide yazabilirmisin rica etsem

BÜTÜ said...

coooookkkk güzeller ama :)

senem said...

çok güzel hepsinin rengi :)

Hilal said...

Bayıldım! ;)

Marjo on makeup frenzy said...

Ne güzeller :) Bakmaya doyamadım, yorumumu yazayım biraz daha bakacağım :)

Butik Merve said...

çok tatlı gözüküyorlar:)

Anonymous said...

merhabalar:D ikinci fotoğrafta ikinci sıradaki ilk ruj ve üçüncü sıradaki dördüncü rujun adını ve numarasını öğrenebilir miyim acaba. pembemsi ve morumsu renkte olanlar;)

pelininstyle said...

su morluyu cok merak ettim:)
www.pelininstyle.com

özge bayrak said...

selammm, ben geldim; maşallah ruj koleksiyonu var burada:) mutlu günlerde kullan. çok güzel renkler

Lokum Hanim said...

Yorumlariniz icin cok tesekkur ederim.

Su anda Turkiye'deyim fotografdaki rujlarin bircogu Amerika'da bulunmakta. Gider gitmez ya yaziya ya da yorumlar kismina isimlerini ekleyecegim :)

Post a Comment