Sunday, August 15, 2010

Essie Fall 2010

Scroll down to read English!

Bir sonbahar koleksiyonu ile merhaba.

Essie, Fall 2010 koleksiyonun satis oncesinde Nordstorm'a ozel mini 4lu setleri cikardi. Bende satisa cikmalarini bekleyemedim ve hemen edindim.Ben onlari edineli uzun zaman oluyor o nedenle su anda satista mi bilemiyorum. Normal cikis tarihi olarak Eylul ayi verilmisti ama su aralar erken satislari var sanirim. Essie Turkiye website ve satis noktalarinda ise Agustos sonu, Eylul basi sizlerle.

Aslinda koleksiyonda iki renk daha var. Biri koyu bir pembe-kirmizi ve gene koyu bir mor yani tam sonbahar- kis renkleri =)

En bastan belirtiyim ben renklerin hepsini ayrimsiz cok sevdim. Sonbahar-kis gelsin artik onlari surmek icin sabirsizlaniyorum.

Bundan sonra ki 4 yazimda onlar misafir olucaklar =)

Peki sizin koleksiyonda gozunuze carpan iste bu benim rengim dediginiz var mi, varsa hangisi? =)

Hamis: Isimlerinin bulundugu fotografi ters cekmissim sonradan farkettim.










Hello with adorable Essie Fall 2010 collection!

Actually, this collection release date is September,2010 but for Nordstorm they have a special limited edition mini sets. Without doubts, I got one of this cute boxes. By the way, I am not sure maybe they are on stores right now! Because I bought this set a month ago.

Normally in collection, they have two more color which are dark pinkish red and amethyst- purple. But for them, I will wait a while =)

Before everything I must say, I love each every color in that mini set. Definitely, I will never bored from that colors in that fall !!

My next 4 posts, we will review this collection =)

So do you have any favorite color in that set, which one?

18 ♥ MUTLULUK KAYNAGIM YORUMLAR- COMMENTS ♥:

Lynn said...

Şu ilk rengi çok istiyorum ama bana bu ojeler çok pahalı geliyor. Bana o renkte önereceğin, daha ucuz ojeler var mı?

Lokum Hanim said...

Haklisin biraz pahalilar ama cok sevdigin bir renk icin deger cunku senelerce kuruma derdi olmadan saklayabilirsin.. Birde keske her rengin mini boyu olsa tek tek satilsa o zaman o kadar pahali olmaz =)

Renge gelince ben yerel markalarda hic rastlamadim bu renge ama sana ojeleri karistirarak bu renge ulasmani oneririm =) Mesela gri+ lila karistirirsan bu renge ulasabilirsin gibi =)

Öykü said...

Ben buyuk boylarini bekliyorum :)

Lokum Hanim said...

Sanirim buyuklerini de alabilirim o aralar yeni bir koleksiyon firlamazsa cunku renkleri ben ciddi begendim =)

Judy Abbott said...

yeşiline bayıldım

Lokum Hanim said...

Duyduguma gore yeni chanel koleksiyonunda da varmis ayni tonlarda yesil her mevsim cok revacta =)

Lynn said...

Keşke =))
Aslında doğru diyorsun, hatta şu oje karıştırma işini denemek istiyorum ama yine tıkanıp kalıyorum. Mesela boş oje şişesini her yerde bulabilir miyim?

Unknown said...

yesil olanı merak ediyorum. ten rengi, kahverengi kazaklarla vs harika olur gibime geldi :)

pelininstyle said...

Ilki biraz particuliere gibi gorunuyor di mi. Hosuma gitti.Yalniz sonbahara giriyor olmamiz fena:))) yesil ve kirmizi cok guzelmis.

3ate4 said...

Oh I love the dark brown.

rebeca.cd said...

I want to try some essie products

http://becksmakeupcorner.blogspot.com/2010/07/my-first-giveaway.html

yıldız said...

bayıldım hepsine sabırsızlıkla bekliyorum güzel tırnaklarındaki duruşunu:)
bu arada bi ayarlamamı yaptın normalinde kumanda panelinden izliyorum üye olduğum siteleri sen çıkmadın tıkladım üzerine gördüm?
öpüldün
yıldız

Unknown said...

I love Essie soo much!
follow me too :)

towanda said...

enbastaki gri ve yeşil olanı çok begendim.. enbastaki gri degilmi degisik bir renk burdan bana grimsi geldi tırnagında net anlarız:) kahverengiyi hiç sevmedim içimi karartı kırmızı da kırmızı işte:D rengarenk şeyleri deneyince kırmızı artık sıradanlaştı benim için, çekici gelmiyor pek :Ppp

Lokum Hanim said...

lynn mosa: Turkiye de satiliyor mu bilmiyorum ama satilmiyorsa da eski bir oje sisenin icini aseton ve alkolle iyice temizleyip kurutup kullanabilirsin.

Hello Kitty: Cok haklisin cok uyumlu olur hic bu yonden dusunmemistim.

Pelininstyle: Ben kis cocuguyum gelsin soguklar =) Yok benzimiyor aslinda bu daha morlu grili bir renk 505 kahvesi daha yogun =)

3ate4: amazing color! blackish brown!

Becky: You should! they are really great!

YildiZ: Gene mi sorun var yahu bilemiyorum herseyi kontrol ettim ellemedim ki hic ayarlarini uf ya anlamam ki ben zaten ne kadar zamandir bu boyle Yildiz'cim ?

Mythology20: me too =)

Towanda: birde simdi yaz havalar sicak bu renk pek cazip gelmez ama kisin bu renkler de eksik olmaz =)

Orlica said...

The first!
Join my giveaway: http://lakieroholiczka.blogspot.com/2010/08/my-giveaway.html :)

Lokum Hanim said...

Thanks for the link =)

vintageduygular said...

Genelde oje kullanmam... Ama paylastiklarin öyle güzelki, buradan not ettiklerime mutlaka gidip bakacagim. Bunlarin hepsi güzel!! Paylasim icin tesekkür ederim ;)

Post a Comment