Friday, August 13, 2010

Gazete Baskili Tirnaklar - Newspaper Nails

Uygulamasi cok basit fakat sonucu inanilmaz guzel tirnaklar...

Sevgili Orlica 'nin blogunda gordum, gorur gormez denemeliyim dedim iste sonuc ve yapilisi =)















Scroll down to read English!


Gerekli malzemeler:

-Acik renk bir oje (Ben gazete rengine cok yakin bir renk oldugu icin bej rengini tercih ettim- Essie Playa Del Platinum )

-Makas

-Gazete sayfasi

-Alkol (ben vodka kullandim siz herhangi bir alkol kullanabilirsiniz)

Yapilisi:

1. Oncelikle bir bardagin icine biraz alkolden koyun.

2. Gazete kagidindan tirnaklarini kapatacak sekilde parcalar kesin.

3. Ojenizi surun ve kurumasini bekleyin!

4. Ojeniz kuruduktan sonra baski yapacaginiz tirnaginizi alkole batirin.

5. Islak tirnaginizin ustune gazete parcacigi ile kapatin ve 30 sn bekleyin (*)

6. Yavasca gazeteyi siyirin.

7. Ust koruyucu cilanizi uygulayin.

Ta ta gazete baskili tirnaklariniz hazir =)

* Ben alkolun iyice gazeteye dagilmasi icin tirnagima uygularken gazete uzerine de 1-2 damla alkol dokundurdum..






Hello,

Today I have a little tutorial about newspaper nails. I inspired it from Orlica's post... It is amazing!

You will need:

- Scissor

- Light color nail polis ( I put Essie Playa Del Platinum because it is so closed to newspaper)

- Little newspaper pieces

- Alcohol (I used vodka)

Steps:

1. First of all put some alcohol to glasses

2. Cut little newspaper pieces that will enough to cover your nail.

3. Apply your polish and wait for it to get dry!

4. After it got dry, put your nail in alcohol.

5. While your nail is wet, cover your nail with newspaper piece and wait 30 sec.

6. Take out newspaper piece from your nail very slowly.

7. Put top coat!!

Thats it!! Your nails are ready to go!!

* After I covered my nail with newspaper, I put 1-2 drop alcohol top of the paper too. That way it has more alcohol to absorb.

Enjoy your new nails =)

Zuzu

Ps: Orlica, thank you so much for leaving your link in comments =)

70 ♥ MUTLULUK KAYNAGIM YORUMLAR- COMMENTS ♥:

Öykü said...

Hehe, vodka :P

Zuzu said...

Ramazan da pek bir hos olmadi ama ne yapiyim kullandim yani =)

Tilly said...

That is amazing! I guess you could do the same with a picture in a newspaper too, that would be pretty cool!

Orlica said...

I'm glad you like it :D
Your tutorial is better than mine! :cry: ;)

Pinky said...

çok güzel olmuuş, bayıldım :)

Camy said...

That's so interesting!!

Anonymous said...

bayıldım!! hem tarz hem farklı. Beni bu keşfe ortak ettigin için binlerce teşekkür :)

tuguna said...

zuzum bayıldım görüntüye ve kesinlikle deniycem, yazarım bloga yaparsam:)

gösssde said...

süper olmuşşş denemem lazım :D ellerine sağlık

KeysGoRound said...

That is SO cool! I can't wait to try it!

Hello Kitty said...

bayıldım!

Trincess said...

cok cok guzel olmus eline saglik =)))

Bunny said...

Wow! Great idea!

kibele said...

çok değişik ve güzel olmuş , ben de denicem :)

lynn mosa said...

Normalde böyle şeyleri çok abartı bulurum ama bu hiç göze batmıyor ve çok sevimli duruyor =))

Lisabella said...

ayy ben bayıldım valla :D cok dahiyane bi buluş :D

Judy Abbott said...

çok güzel çok, bayıldım ellerine sağlık zuzuuu

Oje Delisi : ) said...

Değişik bir uygulama. Beğendim : )

C said...

ya mint candy apple'la ya da OPI'nin shrek serisi moruyla bu akşam deneyeceğim bunu =) güzel olacağını düşünüyorum : ))

ellerine sağlık zuzucuğum =)

Hande said...

cok begendım ve cok sahane fıkır:) yapıp blogumda paylasmak ıstıorm bende sagol paylasım ıcın:)

yasemen k. said...

bu aralar ojeler ile kafayı bozmuş olan ben ilk işim bunu denemek olacak ! Tek kelimeyle Süper... ;)

Tuğba said...

ha ha çok hoş....

inci said...

çok hoşuma gitti buuu....:))

Glam's World said...

harika görünüyorlar zuzuuu :)

pelininstyle said...

Hiii ben de vodka kullanicam (wink wink) Absolut mu? :)))
Saka bir yana inanilmaz yaratici bayildim valla zuzucuum:)
supersin

ℓidya said...

Vodka :D Süpermiş. Ben hemen yapıyorum. Ouzo da olur heralde di mi? Şaka bir yana çok güzel olmuş. Hemen yapıyorum :)

Joan said...

this is sooooo great!! thank u!!

Zara said...

That is so cool!

beril öke gülen said...

haha süper yaratıcı :)
paylaşım için teşekkürler..

mihrace said...

oluyo mu böyle yaaa:D:D:D harikaaa:D

canDirekli said...

çok çok çok çok başarılı cidden... çok şık duruyor :)

fonda bej dışında bi renk olsaydı kötü durabilirdi belki ama bayıldım! :)

asliii said...

zuzu :) supersın harıka olmuş.. votkanın bı alternatifi yok mudur yaa bende denemek ısterım

youknow said...

youknow bunu çooooooook beğendi:)

CarmenSays said...

im buying a top coat tomorrow and doing this! thanks for sharing ;] xx

nilgün said...

hahah..süper olmuş..hemen denerim bunu :)

n@zo said...

çok çok beğendim.. yok yok bayıldım. önce bej rengi oje almam lazım ama harika durmuş!!

Minik Yıldız said...

bunu mutlaka denemem gerek :))

Minik Yıldız said...

bunu mutlaka denemem gerek :))

Hedonist Queen said...

Müthiş görünüyor, çok tatlı olmuş :)

fifiri said...

görür görmez denedim, yapımı çok çok kolay ve gerçekten de harika duruyor. ki ben konad vs pek sevmem. bir dahaki sefere bulmaca kareleri ile yapmayı deniycem bakalım..:)

rosein said...

mükemmel bişey olmuş bu. ve çokta muntazam durmuş. denemek için sabırsızlanıyorum. arka plan ojenin rengi de tam uygun olmuş gazete baskısına. =)

Becky said...

Great tutorial! Thank you (^_^)
I'll try it

http://becksmakeupcorner.blogspot.com/2010/07/my-first-giveaway.html

bubus said...

ay muhteşem olmuşşşşş :)

Zuzu said...

Yorum yazan herkese cok tesekur ederim. Ben cok sevdim, uygulamasi da bu goruntuye gore cok kolay =)

Thank you so much girls! It is so simple and great result!

Tilly: You are right. I will try with photos next time! But I should find little photos for it to fit nail. Thanks for that great idea =)

Orlica: Come on you have great tutorial... If it is not, how could i understand! Again dear, thank you so much =)

Fifiri: Bulmaca kareleri de cok guzel bir fikir de minik karecikler bulmak gerek. Bundan sonra gazetelerde minik karakterlere daha dikkat edicegim kesin =)

cemre said...

ay süper ben konad sanmıştım bayıldım

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ said...

İşte bu bebeğim yapıp yazıcam bloga bayıldımmmm

Did Dans La Mode said...

İnanamıyorum harika, muhteşem, inanılmaz olmuş :) Bunu mutlaka denemem lazımmm bayıldımmmm :)

Zuzu said...

Cemre: konad gibi duruyor ama degil =)

Stil Direktoru: yap yaz mutlaka =)

Did dans la mode: mutlaka dene did'cim cok kolay ve kullanisli =)

nilgün said...

ya bizim gazetelerin mürekkeplerinde mi bir sorun var..ne yaptıysam çıkaramadım bir türlü ojenin üstüne..sinir oldum..

Kbr-Bhdr said...

süper olmuuuş:)

zuzu hayranı said...

denedim zuzu vodka değil kolonya ile çok güzel oldu senden böyle şeyler bekliyoruz !

Yeşim said...

Canım twittera yazmıştım ama buraya da yazmak istedim. Muhteşem olmuş tatlım bayıldımmmmm :)

nihan said...

çok şeker,ilginç,deneyeceğim:)

Paris said...

Çok yaratıcı gerçekten..

Zuzu said...

Nilgun: Bilemedim Nilgun'cum baska tonda yazilari dene belki cikar oyle.. Yapanlar var cunku...

Zuzu Hayrani: Nasil hosuma gitti ismin sen hep yaz bana =) Buldukca bu tarz evde yapilabilir projeler paylasicam bende sevdim anlatmayi. Tesekur ederim =)


Yesim: Tesekur ederim =)

Nihan: Dene mutlaka =)

Paris: Tesekurler =)

Şirret Şerbet said...

Azonce denedim. Evde alkol bulamayınca acaba rakı ile olur mu dedim. Olmadı yahu. Neyi yanlış yaptım acaba?:(

Jasmin said...

süper olmuş.........mutlaka deneyecem!!!

zeynepalpay said...

http://kucuksiyahelbise.blogspot.com/2010/09/yine-ojeler-yeni-ojeler-klisesi.html

Bu linkte senin bu postundan yola çıkarak hazırladığım kendi ojelerim var :)

www.modaduygusu.com said...

ayyy ben bunu demeliyimmm.Bloguna aşık olduumu biliyor muydunn :)

Özge said...

Aşık oldum:) Kitapları meslek edinmiş biri buna aşık olmaz da ne yapar:)

enguzelhikayem said...

heyyyy çok güzel olmuş buu hemen denicem
çok teşekkürler:)

Nameless said...

bende denemk istiyodum bunu 2. gorusum. Cok guzel anlatmıssın bu sefer deniyceem(:

Zuzu said...

nameless: hey o heryerde gordugun tirnaklar bana ait.. Izinsiz, isimsiz fotograflarim kullaniliyor... Muhtemelen o gordugunde benim =(

jules said...

ben de yaptım bu tırnaklardan çok güzel oldu, paylaştığınız için teşekkürler. yalnız ben sadece su ve printer'dan çıkmış kağıtları kullandım. işte bu da yazım:

http://julestheblogger.blogspot.com/2011/08/oje-clgnlg.html

jules

Zuzu said...

Asil ben tesekkur ederim. Ilgilenip buraya linkini biraktigin icin =) Hemen bakiyorum =)

Kokoshella said...

süpermiş yaa çok hoşuma gitti denicem en yakın zamanda

Heather said...

Zuzu I fully credited your idea on our blog! thank you again for such an inspiring idea! http://lostindrawers.wordpress.com/2011/04/05/extra-extra/

Alışveriş Danışmanı said...

AAA süpeer bişi bu! Sanki ben de çok oje sürermişim gibi. Tırnağımı kesmeye zamanım yok ama bayıldım yine de.

Neyse bu vesileyle iyi bir blog daha keşfetmiş oldum.

Bloguma ve ClubBeymen gözlük çekilişime bekliyorum ben de:

http://alisverisdanismani.blogspot.com

Anonymous said...

yaaa ben yapamıyorum yazılar çıkmıyoo ne yapabilirimm ??

Anonymous said...

Hey there! I've been following your web site for a long time now and finally got the bravery to go ahead and give you a shout out from Houston Tx! Just wanted to mention keep up the excellent work!
Feel free to visit my web site ; free iphone

Post a Comment