Wednesday, August 11, 2010

Flormar 402

Scroll down to read English!


Cok guzel bir mercan rengi..

Iki kat ile iz, dalgalanma olmadan istenilen sonuca ulasilabilir. Ama derseniz ki ben 1 katta da bunu yapabilirim yani homojenligi saglarim, oje kesinlikle buna izin verir. Yapi olarak ne ince bir oje ne de kremli tam ortada =)

Ben mercan rengi dedim ama, benim icin mercan renginin iki hatta uc sekli var =)

1. Kirmizi yogunluklu

2. Turuncu yogunluklu

3. ise cok nadir olarak pembe yogunluklu =)

Bu renk benim icin turuncu yogunluklu bir renk... Bu renkler cok tartismaya acik renkler. Kirmizi yogunluklara bazen narcicegi oluyor. Kisiden kisiye bu isim-renk eslestirmeleri degisiyor. O nedenle ben genelde renkleri tanimlarken kirmizi tabanli pembe, turuncu tabanli sari,... tarzi tanimlamalar yapmayi daha uygun goruyorum. Boylece nasil bir renk oldugunu hayal etmek biraz daha kolaylasir sanki =)

Bu arada herkese hayirli ramazanlar =) Dun twitter hesabimdan birsey yazmistim, benim kulaklarimi cinlatanlar icin simdiden tesekur ederim =)

Herkes icin cok cok mutlu bir gun olsun =)


Hamis: Eller GC ye ait =) Tesekurler...


DSC05423

DSC05425

DSC05426

edit3

Hey girls,

Todays color is from Flormar.. In Turkey, that brand is really popular and almost polish means Flormar for us =) Also today dear Trincess has one color from that brand in her blog. Every girl know about this color in Turkey! So clean, amazing color! Check that post, you will see what I mean =)

In general, Turkish brands polish names are number. Sometimes it is really easy to remember color. Sometimes not =)

Some little tips about our brands =) I will try to write something interesting about them =)

xo,

4 ♥ MUTLULUK KAYNAGIM YORUMLAR- COMMENTS ♥:

Trincess said...

mercan renklerim neredeyse bir çekmece olmak üzere zuzu =) ve bu da çok güzelmiş =))))
dün galiba oje vitrini'nde gördüm, flormar mat serisinden (neresi matsa) m117, ona da içim gitti... çekmeceleri her gün yeniden düzenliyorum eğer yeni çekmece alırsam annem akıl hastanesine yatıracak =DDDDD

ALIŞVERİŞ CİNİ said...

Çok hoşmuş bu rengi çok seviyorum. Benzer bir tonunu Golden Rose'da görüp alıvermiştim ama fırçası çok kötü :(

dersaadet said...

Selam;

Modayı takip eden bir tip değilim ama ojelere bayılırım. hem ojelerin rengine hem de mankeninin ellerine bayıldım. Gerçekten ikisi de çok estetik olmuş. Antalya'da yaşıyorum, bulabilir miyim bu renkleri. Çok marjinal birisi değilim ama o yeşil renkli oje bile beni cezbetti:))

Lokum Hanim said...

Trincess: Bende cok seviyorum mercan rengini yaz icin ideal bir renk =) Ama Deniz o cekmeceleri duzenlemek onlara dokunmak ayri bir heyecan degil mi ben her seferinde cocugum gibi seviyorum herbirini =)

Alisveris Cini: Maalesef ojede firca cok onemli renk ne kadar guzel olsa da uygulama zor olunca olmuyor..

Dersaadet: Cok tesekur ederim =) Bence bulabilirsin, bulamazsan da internet sitelerinde satislari var bir bak derim =) Bu arada sitelerinde renkler tamamen farkli ton gozukuyor aklinda bulunsun =)

Post a Comment