Wednesday, August 11, 2010

Zuzu Kutlama 3 Sanslisi

Daha onceden kazananimizi belirledik fakat 5 gun icinde bizimle iletisim saglanmamasi nedeniyle yedek kazanana gidiyor Essie'nin muhtesem seti..

Kazanan Asli :)

Yalnis anlasilma olmasin kendisinin websitesi:

http://kafdagininardindan.blogspot.com/


Su an tatilde sanirim ama sans ona guldu umarim en kisa zamanda irtibatta gecer =)

email:

insideofmypurse@gmail.com

Sevgiler,

6 ♥ MUTLULUK KAYNAGIM YORUMLAR- COMMENTS ♥:

Asli :) said...

Bir an için öyle çok sevinmiştim ki :)
Çünkü o Aslı, ben Asli:)... :)

Lokum Hanim said...

Iste bende Asli lar karismasin diye blog ismini yazdim.. Belki bir dahakine gene Asli cikar o da sen olursun belli mi olur =)

Aslı said...

zuzuuu bugün döndüm türkiyeye,Selvinin mailini görmesem yatıp uyuyacaktım! Sevnsem mi üzülsem mi anlayamadım çünkü telefonun internetiyle bu ciciler benim mi oldu,geç kaldım da gitti mi anlayamadım... Maşl atmaya çalılıyorum ama olmuyor maalesef:(( hain vodafone!!

Lokum Hanim said...

Asli kavustum sana sonunda =) Bu aksam tekrarlamayi planliyordum yarismayi! Hemen bana bilgileri bir sekilde mail atabilir misin? Bende Essie Turkiye ye ulastiririm en kisa zamanda sana ulastirirlar urunleri =)

Aslı said...

Zuzucum, twitterda yazdım ama bir de buradan söyleyeyim, ojelerim elime ulaştı:) Çok teşekkür ederim, çok güzeller:)

Lokum Hanim said...

Asli'cim cok sevindim =) mutlu gunlerde kullan =)

Post a Comment